חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לאחר שטראמפ בחר בו לסגן הנשיא: הביוגרפיה של ג’יי. די. ואנס הגיעה לראש רבי המכר

הביוגרפיה "Hillbilly Elegy" שהתפרסמה אי שם בשנת 2016 חזרה לפסגת רשימות רבי המכר ונמצאת במקום הראשון באמזון, כמו גם, העיבוד הקולנועי מככב בראש המצעדים של נטפליקס

סגן הנשיא של דונלד טראמפ, ג'יי. די. ואנס | צילום: שאטרסטוק

ותודה לטראמפ: ג’יי.די ואנס פרסם את רב המכר שלו  “Hillbilly Elegy”בכלל בשנת 2016, חודשים ספורים לפני שהנשיא לשעבר דונלד טראמפ זכה בקמפיין הראשון שלו לנשיאות. כעת, כשטראמפ הכריז על ואנס כחבר המועמד שלו ביום שני, הספר חזר לכותרות והוא נמצא בראש רשימות רבי המכר.

המכירות של “Hillbilly Elegy” מסתכמות כעת ב-1.6 מיליון עותקים לפחות, לפי נתוני Circana שעוקבת אחרי כ-85% מהמכירות. שעות ספורות לאחר הכרזתו הרשמית של טראמפ בוועידה הלאומית הרפובליקנית ביום שני, הוא דורג כמספר 1 באמזון, עלייה ממקום 220 מוקדם יותר באותו היום.

ההחלטה של טראמפ לבחור בואנס כסגן הנשיא שלו לא רק הקפיצה את המכירות של הספר, היא גם החזירה את הצופים לצפות בעיבוד הקולנועי שלו בכיכובה של גלן קלוז משנת 2020, כך לפי חברת המחקר Luminate.

דונלד טראמפ וג’יי די ואנס בוועידה הרפובליקנית | צילום: רויטרס

החל מיום רביעי בבוקר, הסרט דורג כתוכנית הרביעית הנצפית בנטפליקס. הצופים צפו בסרט יחדיו במשך 19.2 מיליון דקות ביום שני, היום בו נבחר ואנס לתפקיד בן זוגו של טראמפ, לעומת 1.5 מיליון דקות ביום הקודם, אמר לומינייט.

ספרו של ואנס על ילדותו הקשה בהרי הפך אותו לסלבריטאי לאומי זמן קצר לאחר פרסומו בקיץ 2016 ויש הטוענים כי אף התניע את הקריירה הפוליטית שלו. הרפובליקני מאוהיו נבחר מאז לסנאט האמריקני. כיום, הוא בן 39, ויהיה סגן הנשיא הצעיר ביותר מאז ריצ’רד ניקסון, שכיהן שתי קדנציות תחת דווייט אייזנהאואר, החל מ-1953.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן