חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לאחר 78 שנות פעילות: החברה הוותיקה מכריזה על פשיטת רגל

טאפרוור, הידועה בעולם בזכות מיכלי אחסון המזון מפלסטיק, הגישה בקשה לפשיטת רגל לאחר שנים של ירידה בפופולריות וחובות כלכליים • "במהלך השנים האחרונות, מצבה הפיננסי של החברה הושפע קשות מהסביבה המיקרו-כלכלית המאתגרת", כך נשיאת ומנכ"לית טאפרוור

ספקות לגבי המשך פעילותה של החברה, טפרוואר | צילום: שאטרסטוק

טאפרוור, הידועה בעולם בזכות מיכלי אחסון המזון מפלסטיק, הגישה בקשה לפשיטת רגל לאחר שנים של ירידה בפופולריות ובעיות כלכליות, כך לפי CNN. 

בהצהרה אתמול (שלישי) אמרה לורי אן גולדמן, נשיאת ומנכ”לית טאפרוור ברנדס, “במהלך השנים האחרונות, מצבה הפיננסי של החברה הושפע קשות מהסביבה המקרו-כלכלית המאתגרת”. 

כשהיא מתייחסת לפשיטת הרגל אמרה כי “תהליך זה נועד לספק לנו גמישות חיונית כאשר אנו מחפשים חלופות אסטרטגיות כדי לתמוך בהפיכתנו לחברה ראשונה בדיגיטל, בראשות הטכנולוגיה”, הוסיפה גולדמן.

למרות שהמותג קיים כבר 78 שנים והיה פעם שם נרדף לכלי פלסטיק בכל בית, הוא הפך לפחות פופולרי בקרב צרכנים צעירים יותר, בניגוד לחלק מהמתחרים שלו. 

חנות כלי פלסגטיק | צילום: שאטרסטוק

טאפרוור הגיעה לעסקה עם נושיה להפחתת התחייבויותיה לתשלום הריבית ב-150 מיליון דולר. כמו כן, היא השיגה מימון חדש של 21 מיליון דולר, הארכת המועד להחזרת חובות של כ-348 מיליון דולר והפחתה בסכום החוב שהיא חייבת בכ-55 מיליון דולר.

בנוסף, טאפרוור סגרה השנה את המפעל היחיד שלה בארה”ב, בדרום קרוליינה, והביאה לפיטורי מאות משרות, על פי הגשת חוק התאמת עובדים והסבה מקצועית. מניית טאפרוור צנחה השנה ב-74.5% ונסחרה לאחרונה ב-51 סנט בלבד.

טוב לסביבה, רע לטפרוואר: הירידה בביקוש לפלסטיק הביאה את החברה לקשיים

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן