חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לופטהנזה שוב מבטלת את טיסותיה לישראל

חברת התעופה הגרמנית לופטהנזה מעדכנת שוב כי היא מאריכה את השהיית הטיסות לישראל זאת בשל המתיחות הביטחונית באזור • מאז איימה איראן בתגובה על חיסולו של איסמעיל הנייה כ-20 חברות דחו את טיסותיהן לישראל

לופטהנזה הגרמנית | צילום: שאטרסטוק

חברת התעופה הגרמנית לופטהנזה מעדכנת שוב כי היא מאריכה את השהיית הטיסות לישראל לפחות עד ה-26 לחודש אוגוסט. הקבוצה כוללת בתוכה את חברות התעופה סוויס (שוויץ), אוסטריאן איירליינס (אוסטריה) ובראסלס (בלגיה).

בשל המצב הנוכחי ו”בהתבסס על ניתוח האבטחה” קבוצת לופטהנזה מעדכנת שוב את טיסותיה לאזור המזרח התיכון ובין היתר לישראל ומודיעה כי כל הטיסות לעמאן, ביירות, ארביל, טהרן ותל אביב מושבתות עד וכולל יום רביעי ה-26 באוגוסט.

כבר שלושה שבועות שאיראן מאז החל האיום של איראן כי היא תגיב על חיסול ראש הלשכה המדינית של חמאס, איסמעיל הנייה בשטחה. במקביל, גם ארגון הטרור חיזבאללה מאיים על ישראל כי יתקוף אותה בשל חיסולו של פואד שוכר שחוסל בתקיפה אווירית בביירות. 

כזכור, גם חברת הלואו קוסט, ריינאייר, הודיעה שהיא מבטלת את הטיסות שלה לארץ עד ה- 30.9 כולל. בנוסף, חברת הלואו קוסט איזי ג’ט הודיעה שלא תחדש את טיסותיה לישראל עד האביב הבא ללא תאריך מוגדר. 

גם חברת דלתא איירליינס הודיעה כי עד ה-31.8 תבטל את טיסותיה מניו יורק לישראל.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן