חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לידיעת התיירים הישראלים: אילו ערים באירופה הכי בטוחות למטיילים כרגע?

על פי מחקר שדירג את רשימת עשר הערים הכי בטוחות בעולם, סינגפור מוקמה במקום הראשון ובין הערים האירופאיות ציריך שבשוויץ ואמסטרדם שבהולנד הן הערים הבטוחות ביותר למטיילים • אילו עוד ערים ברשימה ואילו ערים הכי מסוכנות כרגע למטילים?

אמסטרדם, הולנד | צילום: שאטרסטוק

הערים הכי בטוחות למטיילים בעולם: בימים אלה כשרוב הישראלים מחפשים יעד בטוח לנסיעה בטוחה בחו”ל, כדאי לשים לב למחקר חדש של פורבס ממנו עולה כי סינגפור היא העיר הבטוחה ביותר לתיירים.

המחקר ניתח גורמים כמו פשע, איכות שירותי הבריאות, סיכונים לאסונות טבע ודירג את הערים המובילות בעולם לפי ציון של 0-100, כאשר הערים הבטוחות ביותר קיבלו את הציונים הנמוכים ביותר. כך סינגפור השיגה את הציון הנחשק 0 והפכה לעיר המדורגת בפסגת הערים הבטוחות בעולם.

בסינגפור הסיכון לאסונות טבע הוא הנמוך ביותר ובסיכוני הבריאות והתשתיות השניים הנמוכים ביותר, לצד זה המחקר ניתח גם סיכוני אבטחה דיגיטליים עם היכולת להשתמש בחופשיות באינטרנט ללא חשש מתקיפות סייבר, בסינגפור סיכון האבטחה הדיגיטלי הוא השני הנמוך ביותר ברשימת הערים שנבדקו.

נמל התעופה צ’אנגי בסינגפור | צילום: שאטרסטוק

אז אילו עוד ערים בטוחות לתיירים? אחרי סינגפור, במקום השני ממוקמת טוקיו שביפן. ובמקום השלישי טורנטו שבקנדה, אחריה סידני באוסטרליה. במקום החמישי ציריך שבשוויץ, שישית קופנהגן בדנמרק, שביעית סיאול שבדרום קוריאה, במקום ה-8 ממוקמת אוסקה שביפן, במקום ה-9 מלבורן באוסטרליה, את רשימת עשר הערים הבטוחות בעולם סגרה אמסטרדם, בירת בהולנד.

העיר המסוכנת בעולם שדורגה בציון הגרוע ביותר 100 היא קראקס, בירת ונצואלה, בעיקר בשל הפשיעה החמורה המשתוללת בעיר. עוד עיר שלא מומלץ לטייל בה היא קראצ’י בפקיסטן, העיר השנייה הכי מסוכנת בעולם על פי המחקר שפורסם, גם בשל אירועי טרור בעיר.

העיר יאנגון שבמיאנמר דורגה השלישית הכי מסוכנת בעולם והכי לא בטוחה למטילים, אחריה לאגוס שבניגריה, מנילה שבפיליפינים ודאקה בבנגלדש.

 

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן