חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למ”ס: שיעור הבלתי מועסקים בחודש אוגוסט ירד ל-2.7%

סקר כוח האדם של הלמ"ס שבודק את השפעות המלחמה על מצב התעסוקה בארץ: שיעור הבלתי מועסקים הסתכם בחודש אוגוסט ב-124 אלף עובדים לעומת כ-126 אלף עובדים בחודש יולי • שיעור הנעדרים מהעבודה בשל מילואים ירד ל-6.9% באוגוסט לעומת 9.4% בחודש הקודם

עובדים, אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק

שיעור התעסוקה בחודש אוגוסט נותר ללא שינוי ועומד על 61.2%, בדומה לחודש הקודם, כך על פי נתוני סקר כוח אדם של הלמ”ס שמתפרסם היום (שני), סקר שעוקב אחר השפעות המלחמה על מצב התעסוקה ושוק העבודה בארץ.

שיעור הבלתי מועסקים ירד מעט ל-2.7% בחודש אוגוסט לעומת 2.8% בחודש הקודם. שיעור הבלתי מועסקים הסתכם בחודש אוגוסט ב-124 אלף עובדים לעומת כ-126 אלף עובדים בחודש יולי.

שיעור הנעדרים זמנית מעבודה בשל מילואים עמד בחודש אוגוסט על 6.9% לעומת 9.4% בחודש הקודם, בסך הכל הסתכם מספרם של הנעדרים מהעבודה מכל מיני סיבות יחד עם הבלתי מועסקים ב-149.7 אלף איש בחודש אוגוסט לעומת 148.6 אלף איש בחודש יולי. שיעור הגברים שנעדרו מהעבודה בחודש אוגוסט עמד על 18.6% לעומת 22% בחודש הקודם, ואילו שיעור הנשים שנעדרו מהעבודה בחודש אוגוסט בשל שירות מילואים עמד על 1.3% לעומת 2.8% בחודש יולי.

על פי הלמ”ס בנתונים מנוכי עונתיות, שיעור המועסקים במשק עמד בחודש אוגוסט על 60.9% לעומת 61% בחודש הקודם ואחוז הבלתי מועסקים מכוח העבודה עמד בחודש אוגוסט על 2.6% לעומת 2.7% בחודש הקודם.

 

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן