חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למרות הריאיון של טראמפ: TSMC עם דוחות חזקים

יצרנית המוליכים למחצה הטייוואנית TSMC הכתה את צפי האנליסטים בשורה העליונה והתחתונה ברבעון השני, הודות לעליה בביקושים לשבבים מתקדמים על רקע הביקוש לשבבי בינה מלאכותית • המכירות עלו ב-40% מהשנה שעברה, כאשר החברה צופה המשך צמיחה ברבעון השלישי • טראמפ אמר בראיון לבלומברג כי הוא חושב שטייוואן צריכה לשלם לארה”ב עבור הגנתה מה שהוביל לירידות במניה

יצרנית השבבים הגדולה בעולם TSMC, של ממשלת טייוואן | צילום: שאטרסטוק

החברה פרסמה תוצאות לרבעון השני שגברו על הערכות האנליסטים על רקע הביקוש הגואה לשבבי בינה מלאכותית.

מניית TSMC עלתה במסחר המוקדם ביום חמישי לפני שירדה, מה שהרחיב את ההפסדים של יום רביעי בגלל החששות לגבי האופן שבו מגבלות סחר מחמירות יותר ומתיחות גיאופוליטיות עלולות להשפיע על תעשיית המוליכים למחצה.

‏TSMC דיווחה על הכנסות גבוהות ב-40% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, ב-673.51 מיליארד דולר טייוואני (20.62 מיליארד דולר), יותר ממה שציפו האנליסטים.

ניצחה את התחזיות: הרווחים עלו בקצת יותר מ-36% משנה, 7.59 מיליארד, סכום שהוא מעבר להערכות.

החברה צופה רבעון שלישי חזק ואמרה כי היא צופה מכירות של בין 22.4 מיליארד דולר ל-23.2 מיליארד דולר, שיהיו צמיחה של כ-30% עד 33% לעומת 17.28 מיליארד דולר ש-TSMC דיווחה בשנה שעברה.

כזכור, בראיון לבלומברג בשלישי אמר נשיא ארה”ב לשעבר דונלד טראמפ, כי הוא חושב שטייוואן צריכה לשלם לארה”ב עבור הגנתה, בטענה שהיא “לא נותנת לנו כלום”. האמירה הזו גרמה למניות יצרנית השבבים TSMC לירידות של 2.4% במהלך יום רביעי.

משפט אחד של טראמפ גרם לנפילת יצרנית השבבים הגדולה בעולם

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן