חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לראשונה בעיר הצפונית: איפה ייבנו כ-100 דירות חדשות המיועדות לשכירות ארוכת טווח?

הצלחה במכרז להשכרה ארוכת טווח בעיר מגדל העמק • חמש חברות הגישו הצעות למכרז והחברה הזוכה היא "האחים בוסקילה" לאחר שהציעה כ-26 מיליון שקל לבניית בניין מגורים הכולל 196 דירות, רובן מיועדות להשכרה • מנהל רשות מקרקעי ישראל: מכרז בעל חשיבות אסטרטגית לאזור הצפון בכלל

נדל"ן בישראל | צילום: שאטרסטוק

לראשונה במגדל העמק השכרה ארוכת טווח: משרד הבינוי והשיכון ורשות מקרקעי ישראל מדווחים על פרויקט מגורים שיקים היזם הזוכה במכרז המיועד להשכרה ארוכת טווח במגדל העמק. מדובר בבניין הכולל 196 יחידות דיור כאשר 102 דירות מתוכן יוקצו להשכרה ארוכת טווח למשך 15 שנים ויתר יחידות הדיור יועברו למכירה בשוק החופשי.

המכרז נסגר עם זכייתו של היזם “האחים בוסקילה” לאחר שחמש חברות הגישו הצעות. החברה הזוכה הציעה כ-26 מיליון שקל כולל הוצאות פיתוח, מדובר בזכייה ראשונה לחברה היזמית הזוכה בפרויקט של דירה להשכיר. פרויקט המגורים ממוקם בשכונה המערבית של מגדל העמק הגובלת מדרום בקיבוץ יפעת, סמוכה לכביש 75 וכן גובלת בצידה המזרחי בשכונות הוותיקות של העיר ולרובע 2000.

מחברת דירה להשכיר נמסר כי הצלחת המכרז יחד עם מספר המציעים הגדול, מצביעה על חזרה של היזמים לשוק השכירות ארוכת הטווח והאטרקטיביות שלו בעיניהם גם בפריפריה. הצלחת מכרז זה במגדל העמק מצטרפת למכרזים שנסגרו בהצלחה בשנה החולפת בירושלים ובגני אז”ר. עד נמסר כי בסיכום כללי יש כרגע 24 אלף יח”ד בשלבי הקמה, שיווק ואכלוס מנהריה ועד אילת. כ-19.5 אלף יח”ד המיועדות לאכלוס בשנים הבאות נמצאות כעת בשלבי הקמה ושיווק, ואלו מצטרפות ל- 4,400 יח”ד אשר אוכלסו בשנים האחרונות בהצלחה.

יעקב קוינט, מנהל רשות מקרקעי ישראל, אמר בעקבות הזכייה במכרז: “זהו מכרז בעל חשיבות אסטרטגית רבה למגדל העמק ולאזור הצפון. המכרז הוא חלק מתוכנית רב שלבית שאנחנו מובילים באזור לבניית למעלה מ-1,700 יחידות דיור במגדל העמק, לצד שטחי מסחר ומשרדים שייצרו מאות מקומות עבודה חדשים לאזור הצפון. רשות מקרקעי ישראל תמשיך להוביל תכניות דומות בכל רחבי הארץ ולעבוד בשיתוף פעולה עם הרשויות המקומיות והגופים הממשלתיים הרלוונטיים”.

יצחק גולדקנופף, שר הבינוי והשיכון: “שוק הדירות להשכרה הינו נדבך חשוב בתחום הדיור, המספק פתרון איכותי וזמין למגורים בהתאמה לצרכים המשתנים של האזרחים. המכרז במגדל העמק מצטרף לכלל הפעילות שלנו באמצעות דירה להשכיר לביסוס והרחבתו של שוק זה באופן שיכלול אפשרות לשכירה של דירות חדשות בהישג יד, לטווח ארוך ובניהול מוסדי. היענות הציבור והיזמים למיזמים אלו מצביעה על הביקוש אליהם, שנמשיך לקדם מענה אליו”.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה