חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מאסטרקארד תקצץ 3% מכוח האדם כחלק מתהליך ארגון מחדש

מאסטרקארד תפטר 3% מהעובדים שלה זאת כחלק מתהליך ארגון מחדש על מנת "לחזק את האסטרטגיה והיתרון התחרותי שלה כדי להניע צמיחה ארוכת טווח" • החברה דיווחה ביולי האחרון על גידול של 14% בהכנסות נטו ברבעון השני השנה

מאסטרקארד | צילום: שאטרסטוק

מאסטרקארד מתכננת לפטר 3% מכוח העבודה העולמי שלה, כ-1,000 עובדים, זאת כחלק מתהליך ארגון מחדש שעליו הכריזה מוקדם יותר השנה.

רוב העובדים שיושפעו מהמהלך יקבלו הודעה עד סוף הרבעון הנוכחי, כך דיווחה רויטרס אתמול (שישי) , תוך ציטוט של דובר מאסטרקארד. “ככל שהשינויים האלה מבוצעים, אנחנו מתכננים לפרוס מחדש משאבים לאזורי צמיחה”, אמר הדובר, על פי הדיווח. 

מוקדם יותר השנה, בהודעה לעיתונות המתארת ​​את תוכניותיה, מסרה מאסטרקארד כי ההתאמה מחדש של המבנה הארגוני שלה מתרכזת בשלושה תחומים – תשלומי ליבה, זרימות תשלומים מסחריות וחדשות ושירותים ותסייע להאיץ את הצמיחה ולספק ערך לבעלי המניות.

“השינויים הללו יחזקו את האסטרטגיה והיתרון התחרותי שלנו כדי להניע צמיחה ארוכת טווח, לגוון את זרמי ההכנסות שלנו ולבדל את המוצרים והפתרונות שלנו”, אמר מנכ”ל מאסטרקארד מייקל מייבאך. “הצוותים שלנו יוכלו לבצע מהר יותר ולספק יותר ערך לשותפים וללקוחות שלנו.”

במהלך דוח הרווחים האחרון של החברה, שפורסם בסוף חודש יולי, דיווחה מאסטרקארד על ביצועים חזקים ברבעון השני, עם גידול של 14% בהכנסות נטו בהשוואה לשנה ל-6.3 מיליארד דולר.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן