חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מבית פאר בקליפורניה לאחוזה בריטית: נכסי הנדל”ן שהחזיק ליאם פיין לפני מותו

כוכב להקת "וואן דירקשיין" שמצא את מותו לפני שלושה ימים צבר לא מעט נכסי נדל"ן בחייו הקצרים • הוא החזיק בבעלותו אחוזה בריטית היסטורית ובמקביל חי בשכירות מפוארת בפלורידה

הזמר הבריטי ליאם פיין | צילום: שאטרסטוק

כוכב הפופ הבריטי ליאם פיין, כוכב להקת “וואן דיירקשיין” מצא את מותו לפני כשלושה ימים לאחר שנפל מהמרפסת של חדר המלון בארגנטינה. הזמר הנערץ שמת במפתיע צבר לא מעט נכסים במהלך 31 שנות חייו, כפי שפורסם בכתבה מיוחדת שפורסמה ב”מרקטווץ'”. בבעלותו היה בית בבקינגהמשייר שבאנגליה והוא אף החזיק בבעלותו בעבר הלא רחוק אחוזה מפוארת בקליפורניה שאותה מכר למוזיקאי אחר ב-2021.

לפי DailyMail.com, הכוכב פיין וחברתו המשפיענית, קייט קאסידי, עברו לאחרונה לנכס שכור בעלות של 9,500 דולר בחודש בוולינגטון בפלורידה, רק כמה שבועות לפני מותו. פיין תיאר את הבית שלו כ”בית מהמם” שהוא “מושלם למגורים מפוארים”, הנכס עם חמישה חדרי שינה, שישה חדרי רחצה, היה ממוקם באיי וולינגטון. פיין וקאסידי הרבו לשתף פוסטים ברשתות החברתיות שצולמו בבית ובסביבתו בשבועות שקדמו למותו של כוכב הפופ. קאסידי שיתפה סרטון שלה מסיירת בבית, שמתהדר בתקרות גבוהות, חלונות גדולים, נוף יפהפה ובריכה פרטית.

את המגורים המפוארים בשכירות בפלורידה פיין יכול היה להרשות לעצמו לאחר שהחזיק בבעלותו אחוזה בקלבסאס בקליפורניה, אחוזה בסגנון ספרדי שנבנתה ב-1991. נכס גדול עם כרם, אולפן הקלטות ובית תה מיוחד. למרות גודלו וייחודו, לקח לפיין שנים להיפטר מהנכס. את הנכס רכש הכוכב תמורת 10 מיליון דולר ב-2015, הבית הוצע למכירה בתחילה ב-14 מיליון דולר ורק לאחר הפחתות מחירים רבות הבית נמכר בסוף ב-10.16 מיליון דולר בשנת 2021.

אחרי המגורים בקליפורניה הוא עבר לאחוזה גיאורגית באנגליה שהתהדרה במגוון שירותים יוקרתיים, כולל קולנוע ביתי, חדר משחקים, מגרש טניס, בריכת שחייה, “חדר יוגה לוהט” וחדר כושר פרטי.

לאחר מכירת הבית, פיין רכש בית נוסף בבקינגהמשייר הסמוכה, נכס “אטרקטיבי במיוחד” עם חמישה חדרי שינה הידוע בשם פוקסווד. לדברי אחד משכניו של הזמר, סנסציית הפופ עברה לגור בבית בערך 18 חודשים לפני מותו. לא ידוע בדיוק כמה פיין שילם עבור הבית, אולם הוא היה רשום בתחילה עם מחיר של 3.58 מיליון דולר. “הבית מציע אירוח מלא אור ומרווח עם עיצוב בטוב טעם לכל אורכו”, נכתב בתיאור הבית.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן