חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מהלך שיווקי? הנשיא לשעבר דונאלד טראמפ החל למכור ספרי תנ”ך

הנשיא לשעבר והמועמד הרפובליקני לנשיאות החל למכור ספרי תנ"ך תמורת 59.99 דולר, על רקע כתבי האישום שהוגשו נגדו ומתוך רצון לממן את המאבק המשפטי שלו

נשיא ארה"ב דונאלד טראמפ אוחז בתנ"ך שהחל למכור | צילום: דוברות

כל האמצעים כשרים: הנשיא לשעבר והמועמד הרפובליקני לבחירות לנשיאות ארה”ב דונאלד טראמפ החל למכור ספרי תנ”ך תמורת 59.99 דולר. בסרטון שפרסם אתמול (שלישי) ברשת החברתית שבבעלותו “Truth Social”, קרא לתומכיו לקנות את הספר שנקרא “God Bless the USA Bible”, בהשראת בלדה של הזמר האמריקני לי גרינווד, שהופיע יחד עם טראמפ בכמה עצרות שבהן נאם.

בפוסט שהעלה לרשת הפנה הנשיא לשעבר את המשתמשים לרכישת הספר וכתב: “שבוע קדוש שמח, בואו נגרום לאמריקה להתפלל שוב. לקראת יום שישי הטוב וחג הפסחא, אני ממליץ לכם לקבל עותק של התנ”ך, אלוהים יברך את ארה”ב”.

המהלך השיווקי של טראמפ מגיע על רקע כתבי האישום הפליליים שהוגשו נגדו, לצד שורת אישומים נוספים במישור האזרחי. כזכור, ביום שני האחרון בית המשפט לערעורים בניו יורק חתך בחדות את סכום הערבות שהוטל על טראמפ מ-454 מיליון דולר ל-175 מיליון ודחה ב-10 ימים את מועד התשלום.

טראמפ הורשע בניפוח השווי של הנכסים בחברה כדי להונות את המשקיעים וחברות הביטוח. הקנס הוטל על טראמפ לפני יותר מחודש והתובעת הכללית של ניו יורק לטישה ג’יימס העניקה לו הארכה של 30 יום לתשלום. אתמול הנשיא לשעבר אמור היה להפקיד כערובה את סכום הקנס שהוטל עליו, אך כאמור ביהמ”ש נעתר לבקשת עורכי דינו של

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה