חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מותג האופנה היוקרתי צ’מפיון יימכר בעסקה בשווי 1.2 מיליארד דולר

חברת Hanesbrands שמחזיקה במותג הודיעה בשבוע שעבר כי חתמה על הסכם למכירת המותג צ'מפיון • העסקה עשויה להגיע לעד 1.5 מיליארד דולר באמצעות תמורה נוספת מותנית במזומן של עד 300 מיליון דולר • החברה הודיעה כי היא שוקלת למכור את המותג בסוף חודש ספטמבר 2023

חנות של המותג צ'מפיון | צילום: שאטרסטוק

הנסברנדס (Hanesbrands) הסכימה למכור את עסקי צ’מפיון העולמיים שלה לקבוצת Authentic Brands בעסקה בשווי של 1.2 מיליארד דולר, כולל תמורה מותנית במזומן, כך הודיעה החברה בשבוע שעבר.

לעסקה יש פוטנציאל להגיע ל-1.5 מיליארד דולר באמצעות תמורה נוספת מותנית במזומן של עד 300 מיליון דולר אם יתקיימו ספי ביצועים, כך לפי הודעה שמסרה החברה לעיתונות. עוד הוסיפה כי היא מצפה לקבל תמורה נטו של 900 מיליון דולר מהעסקה והחברה מתכננת להשתמש בכסף שתקבל כדי להאיץ את הפחתת החוב.

“אנו מאמינים שהעסקה הזו תאפשר לחברה להאיץ את הפחתת החוב שלה תוך מיצוב של Hanesbrands לספק צמיחה עקבית ויצירת תזרים מזומנים באמצעות אסטרטגיה ממוקדת בקידום מותגי ההלבשה הפנימיים המובילים שלה וייעול שרשרת האספקה ​​ברמה העולמית שלה”, כך יו”ר הדירקטוריון ביל סיימון.

הנסברנדס הודיעה לראשונה שהיא שוקלת לפרק את צ’מפיון בסוף ספטמבר, שהיה קצת יותר מחודש לאחר שחברת  Barington Capital Group שלה החלה ללחוץ על הנסברנדס לצמצם עלויות וליצור מזומנים על רקע ירידה במכירות.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן