חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מחסור בקרמבו וגלידות שטראוס? מפעל הייצור בעכו נסגר שוב בעקבות המצב

בעקבות ההסלמה בצפון פיקוד העורף הורה על סגירתו של מפעל גלידות שטראוס בעכו בשל החשש שהמפעל בו קיימים מאגרי אמוניה יהווה מטרה לירי חיזבאללה • יוניליוור: "ייתכנו חוסרים בחלק מהמוצרים"

מחירי הגלידות מתייקרים - בעיצומה של המלחמה | צילום: שאטרסטוק

מחסור בגלידות בקרוב? בשל ההסלמה בצפון ובהתאם להנחיות פיקוד העורף נסגר שוב מפעל הגלידות שטראוס בעכו. מדובר במפעל ייצור גלידות שטראוס, הנמצא בבעלות יוניליוור, ובו קיימים מאגרי גז אמוניה ההכרחיים לתפעולו. בשל העובדה שמוחזקים שם חומרים רעילים הוחלט על הפסקת פעילותו למניעת הסיכון שהמפעל יהווה מטרה לירי חיזבאללה.

במפעל זה מייצרת שטראוס את הגלידות והקרמבו, כעת הייצור של הקרמבו  עלול לחוות קושי בדיוק בעיצומה של עונת הקרמבו לקראת החורף. גם ייצור הגלידות ייעצר, כיוון שלא ניתן לייצר גלידות ללא שימוש באמוניה, גז ההכרחי לקירור.

בהתייחס לקרמבו צופים כי לא יהיה עיכוב משמעותי בשיווק  למרות ההפסקה בייצור כיוון שיש כבר מלאים המוכנים לשיווקם ברשתות. בהתייחס לאפשרות למחסור בגלידות, ייתכן כי יורגש במציאות שבה המפעל יישאר סגור לאורך זמן רב, תרחיש שאף אחד לא יכול להעריך מראש כעת.

מיוניליוור נמסר בתגובה אחרי סגירת המפעל, “בעקבות המצב הביטחוני והנחיות פיקוד העורף מפעל גלידת שטראוס בעכו לא פועל באופן רציף בתקופה האחרונה. בשל כך ייתכנו חוסרים בחלק מהמוצרים ואנחנו עושים כל מאמץ להשלים אותם ולהמשיך לספק את מוצרי הגלידה שלנו בכל רחבי ישראל”.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן