חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מטא עקפה את התחזיות; המניה מזנקת במסחר המאוחר

מטא עקפה את התחזיות של וול סטריט וההכנסות עמדו על 39.07 מיליארד דולר, לעומת ציפיות של 38.31 מיליארד דולר • מנכ"ל מטא, מארק צוקרברג: "היה לנו רבעון חזק, ומטא AI בדרך להיות עוזרת הבינה המלאכותית הנפוצה ביותר בעולם עד סוף השנה"

מנכ"ל מטא, מארק צוקרברג | צילום: רויטרס

המניות זינקו במסחר ממושך ביום רביעי לאחר שהחברה עקפה את הערכות וול סטריט לגבי הכנסות ורווח ופרסמה תחזית טובה מהצפוי לרבעון השני. 

הכנסות החברה ברבעון השני עמדו על 39.07 מיליארד דולר, לעומת התחזיות שצפו לחברה הכנסות של 38.31 מיליארד דולר.

החברה דיווחה על צמיחה של 22% בהכנסות ברבעון השני לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה. זהו רבעון רביעי ברציפות של צמיחה של יותר מ-20%. הרווח הנקי זינק ב-73% ל-13.47 מיליארד דולר מ-7.79 מיליארד דולר, או 2.98 דולר למניה, שנה קודם לכן.

מטא מסרה כי ההוצאות ברבעון השני היו 24.2 מיליארד דולר, שגם כוללות את החיוב מההסכם האחרון של מטא ליישב תביעה בנושא זיהוי פנים על ידי מדינת טקסס תמורת 1.4 מיליארד דולר.

החברה דיווחה על הוצאות הון של 8.47 מיליארד דולר ברבעון השני, מתחת ל-9.51 מיליארד דולר שהעריכו אנליסטים.

Meta AI | צילום: שאטרסטוק

עוד מסרה החברה כי תחזית ההוצאות שלה לשנה נותרה ללא שינוי ב-96 עד 99 מיליארד דולר. החברה צמצמה את טווח ההוצאות ההוניות. כעת מדובר ב-37 עד 40 מיליארד דולר, בעוד שהמספר הנמוך היה קודם לכן 35 מיליארד דולר.

מטא גם דיווחה שמספר העובדים שלה ירד ב-1% משנה לשנה שעברה ל-70,799 נכון ל-30 ביוני 2024.

“היה לנו רבעון חזק, ומטא AI בדרך להיות עוזרת הבינה המלאכותית הנפוצה ביותר בעולם עד סוף השנה”, אמר מנכ”ל מטא, מארק צוקרברג, בהצהרה. “הוצאנו את מודל ה-AI הפתוח הראשון ברמת הגבולות, אנחנו ממשיכים לראות משיכה טובה עם משקפי ה-Ray-Ban Meta AI שלנו, ואנחנו מניעים צמיחה טובה בכל האפליקציות שלנו.”

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן