חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מייקל ג׳ורדן לא מצליח למכור את האחוזה שלו כבר 12 שנה

עדיין למכירה: לאחוזה המפורסמת של אגדת הכדורסל מייקל ג'ורדן עדיין לא נמצא קונה גם לאחר שהוריד את המחיר בכ-50% • שער הבית מעוצב עם המספר האייקוני שלו 23, שמסמל את ימיו בליגת ה-NBA, מה שהופך אותו גם למקום פופולרי בקרב תיירים 

מייקל ג'ורדן | צילום: שאטרסטוק

אגדת הכדורסל מייקל ג׳ורדן הוא אדם בעל תארים רבים, אולם, כבר 12 שנים הוא לא מצליח למכור את האחוזה שלו שממוקמת מצפון לעיר שיקגו.

מאז שהאחוזה של ג’ורדן הוצעה למכירה לראשונה תמורת 29 מיליון דולר ב-2012, ומאוחר יותר ירדה לכ-15 מיליון דולר, היא לא נמכרה בשוק.

בבית יש שער ברזל מעוצב עם המספר האייקוני של ג’ורדן ״23״ שנמצא בכניסת ביתו בשטח של 56,000 רגל מרובע בהיילנד פארק. יש בו גם קולנוע ביתי, חדר הלבשה, חדר גביעים ומגרש כדורסל בגודל מלא.

ג’ורדן, חובב פוקר וסיגרים, התקין חדר ייעודי באחוזה עם שולחנות פוקר. מאפיינים יוצאי דופן נוספים כוללים דלתות מאחוזת פלייבוי המקורית בשיקגו ואקווריום מובנה.

הכניסה לאחוזה של מייקל ג’ורדן באזור שיקגו עם המספר “23” | צילום: שאטרסטטוק

בתים של סלבריטאים מותאמים אישית לעתים קרובות מאתגרים למכירה, נכתב בוול סטריט ג׳ורגל. כך למשל, ביתו של איש הבייסבול בדימוס דרק ג’טר בניו יורק, הגדוש בצריחים ובו גם העתק של פסל החירות, לקח שש שנים וכמעט 10 מיליון דולר לאחר הנחות לפני שנמכר בסופו של דבר ב-5.1 מיליון דולר הקיץ.

בינתיים, הבית שמאוד מזוהה עם ג׳ורדן הפך לסוג של אתר תיירות. תיירים מצטלמים בקביעות בשערי הכניסה ואנשים מבקשים לערוך סיורים בשטח, נכתב בעיתון.

הפחתת המחירים לא עזרה עד כה למכירה – הוא הוריד את המחיר ל-14.855 מיליון דולר ב-2015 לאחר שהוציא על בניית האחוזה כ-50 מיליון דולר, כך נכתב בוול סטריט ג׳ורנל

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן