חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מיקרוסופט תשקיע 1.5 מיליארד דולר בחברה מאיחוד האמירויות

עסקת ענק נחתמה בין מיקרוסופט לבין חברת הבינה המלאכותית G42 שנחשבת למובילה בתחומה באבו דאבי, השותפות כוללת הסדר אבטחה והגנה טכנולוגית • ההסכם כולל הוצאת ציוד סיני ממערכות החברה • העסקה הושגה בהתייעצות עם ממשלת ארה"ב ואיחוד האמירויות

מיקרוסופט | צילום: שאטרסטוק

מיקרוסופט הכריזה היום על השקעה של 1.5 מיליארד דולר ב-G42, חברת בינה מלאכותית מאבו דאבי על מנת להאיץ את פיתוח הבינה המלאכותית וההתרחבות העולמית.

G42 היא חברת אחזקות המובילה בטכנולוגיית בינה מלאכותית (AI) שבסיסה באיחוד האמירויות. ההשקעה תחזק את שיתוף הפעולה של שתי החברות בהבאת טכנולוגיות הבינה המלאכותיות והיוזמות העדכניות ביותר של מיקרוסופט לאיחוד האמירויות ולמדינות אחרות ברחבי העולם. כחלק משותפות מורחבת זו בראד סמית’, סגן יו”ר ונשיא מיקרוסופט, יצטרף לדירקטוריון G42, כך דווח בסוכנות הידיעות בלומברג. 

ההסכם נעשה בהתייעצות עם ממשלת ארה”ב ומציב שורה של הגנות על מוצרי הבינה המלאכותית המשותפים עם G42 וכולל הסכם להוצאת ציוד סיני מפעילות החברה האמירתית, כך נכתב בניו יורק טיימס.

“שתי החברות שלנו יעבדו יחד לא רק באיחוד האמירויות, אלא כדי להביא בינה מלאכותית ותשתיות ושירותים דיגיטליים למדינות מוחלשות”, אמר בראד סמית’, סגן יו”ר ונשיא מיקרוסופט. “נשלב טכנולוגיה ברמה עולמית עם סטנדרטים מובילים בעולם לבינה מלאכותית בטוחה, מהימנה ואחראית, בתיאום הדוק עם ממשלות איחוד האמירויות וארצות הברית כאחד.”

שייח תחנון בן זאיד אל נהיין, יו”ר G42, אמר: “ההשקעה של מיקרוסופט ב-G42 מסמנת רגע מרכזי במסע הצמיחה והחדשנות של החברה שלנו, מה שמסמל התאמה אסטרטגית של חזון וביצוע בין שני הארגונים. שותפות זו היא עדות. לערכים ולשאיפות המשותפים להתקדמות, תוך טיפוח שיתוף פעולה וסינרגיה גלובלית יותר”.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה