חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מכוונים לקפריסין: זינוק של 300% בביקוש של הישראלים לדירות באי

נתוני במבי מערכות תוכנה האוספת נתוני נדל"ן ופעילה גם בקפריסין: מידי חודש מתקיימות 125 עסקאות נדל"ן של ישראלים בקפריסין בעיקר בעיר לרנקה • מחיר דירה חדשה בקפריסין – החל מ-600 אלף אירו • קפריסין מזמינה את היזמים הישראלים לסייע בתנופת פיתוח הנדל"ן באי

בית בקפריסין | צילום: שאטרסטוק

הישראלים מגלים עניין רב בדירות בקפריסין: מאז החלה מלחמת חרבות ברזל נרשמה עלייה של 300% בביקושים של ישראלים לדירות במדינת האי, כך על פי מערכת התוכנה במבי הישראלית שמרכזת פעילות גם בקפריסין. עוד עולה מהנתונים כי עיקר הביקושים הישראלים מתנקזים לעיר לרנקה ואחריה לימסול ופאפוס. חברת התוכנה מזהה מידי חודש ביצוע של 125 עסקאות נדל”ן של ישראלים בקפריסין.

עוד על פי נתוני מערכת “דרימס” מבית במבי מערכות תוכנה, הפעילה גם היא בקפריסין, כ-15 אלף ישראלים עברו בשנים האחרונות לגור בקפריסין כמגורי קבע ועוד כ-20 אלף ישראלים חיים על הקו ישראל-קפריסין ומחזיקים דירה נוספת במדינת האי.

הביקוש לקפריסין מצד הישראלים הוא גדול בעיקר לאור העובדה שפעילים בה גם הרבה מאוד יזמים ישראלים. קפריסין מזמינה את יזמי הנדל”ן הישראלים להגיע לאי ולבנות כפי שמעיד כנס נדל”ן גדול שנערך בעיר לימסול שבקפריסין. בכנס השתתפו לאחרונה עשרות יזמים ומשקיעים ישראלים, ראש עיריית לימסול, ניקוס ניקולאידס, הזמין באופן ספציפי את הישראלים לפעילות יזמית וטען כי העירייה מלווה את המשקיעים ופועלת להסרת חסמים.

שוק הנדל”ן הקפריסאי נמצא בתנופת פיתוח וישראלים רבים מגלים עניין בנדל”ן באי. יזמים ישראלים משתתפים בפרויקטים בערים הגדולות באי. בקפריסין כרגע יש פרויקטים הנבנים על ידי יזמים ישראלים הפעילים באי, יזמים מקומיים מקפריסין ויזמים ממדינות אחרות כמו גרמניה, בריטניה, פולין. דירות חדשות בפרויקטים בקפריסין מוצעות למכירה במחיר התחלתי של 600 אלף שקל.

“היתרון במגורים בקפריסין הוא שהמדינה מאפשרת לבעלי עסקים תנאי מיסוי אטרקטיביים ורכישת נכס במחיר הגבוה ממחיר של 300 אלף אירו מקנה תושבות ואפילו אזרחות באי אחרי 5 שנים”, מספר מארק זאבי, יו”ר במבי מערכות תוכנה.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה