חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ממשלת האיים המלדיביים: תיאסר כניסת תיירים ישראלים

ממשלת המלדיביים הודיעה על החלטתה לאסור על אזרחים ישראלים להיכנס למדינה בעקבות המלחמה בין ישראל לחמאס ברצועת עזה • על מנת ליישם את ההחלטה היא תערוך שינוי בחוקיה • משרד החוץ: ממליץ לישראלים להימנע מכל נסיעה לאיים המלדיביים, כולל בעלי דרכונים זרים

האיים המלדיביים | צילום: שאטרסטוק

בגלל המלחמה: ממשלת המלדיביים החליטה כי תאסור על בעלי דרכונים ישראלים להגיע לארכיפלג השוכן באוקיינוס ​​ההודי, הידוע בחופים הלבנים שלו, מים בצבע תכלת ואתרי נופש יוקרתיים. קרוב ל-11,000 ישראלים ביקרו בשנה שעברה באיים המלדיביים, שהם 0.6% מסך התיירים.

מלשכת הנשיא, מוחמד מואיזו נמסר אתמול (ראשון) כי החליט להטיל את האיסור בעקבות המלצת הקבינט, החוק יתוקן ותוקם ועדת משנה של שתפקח על המאמצים. עוד נכתב כי יתמנה שליח מיוחד על מנת להעריך את הצרכים הפלסטינים ויושק קמפיין לגיוס כספים.

בעקבות הידיעות על האיסור משרד החוץ, אמר בתגובה כי המשרד ממליץ לישראלים להימנע מכל נסיעה לאיים המלדיביים, כולל בעלי דרכונים זרים, ולמי שנמצא כעת לשקול יציאה. עבור אזרחים ישראלים השוהים במדינה המשרד ממליץ לשקול את עזיבתה, שכן במידה ויקלעו למצוקה מכל סיבה, יתקשו לסייע.

בשבוע שעבר, פרסם נשיא רפובליקת המלדיביים ברשת החברתית X “יחד עם הממשלה ועם תושבי המלדיביים, אני קורא להפסקת אש מיידית, הפסקת אלימות וגישה הומניטרית ללא הפרעה”. 

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן