חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מנורה מגדילה נוכחות בנדל”ן: תשקיע 30 מיליון שקל בחברת התחדשות עירונית

מנורה משקיעה בחברת הכשרת היישוב התחדשות עירונית ותהפוך לבעלת עניין בחברה עם אחזקה של כ-8% • יו"ר החברה עופר נמרודי: מדובר באבן דרך להפיכת החברה לאחת השחקניות הגדולות בתחום התחדשות עירונית

אתר בנייה בישראל | צילום: שאטרסטוק

הכשרת הישוב מדווחת היום על הבעת אמון מצד חברת הביטוח מנורה שתהפוך לבעלת עניין בחברת הבת עם אחזקה של כ-8.1% מההון. על פי הדיווח, מנורה תשקיע כ-30 מיליון שקל, הנפקת הון למנורה בוצעה לפי מחיר של 6.47 שקל למניה, שמשקף לחברת הכשרת היישוב התחדשות עירונית שווי שוק של כ-400 מיליון שקל.

עוד נמסר מהחברה כי ההשקעה הנוכחית היא למעשה העמקת השותפות של מנורה עם החברה לאחר שב-2022 נחתם הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי בין מנורה להכשרת היישוב התחדשות עירונית, במסגרת השותפות מנורה תשקיע לצד הכשרת היישוב התחדשות עירונית כ-100 מיליון שקל בהון עצמי, 60% מהון השותפות, לקידום ארבעה פרויקטים למגורים ובהם פרויקט חנקין בחולון ובבלי בתל אביב שצפויים להתחיל עוד השנה.

בהכשרת היישוב התחדשות עירונית רואים בהעמקת השותפות של מנורה מהלך של הבעת אמון גדולה בפעילות החברה. עופר נמרודי, מנכ”ל הכשרת הישוב ויו”ר הכשרת הישוב התחדשות עירונית, אמר בעקבות המהלך, “מדובר באבן דרך נוספת להפיכתה של החברה לאחת השחקניות הגדולות בתחום התחדשות עירונית. יש לנו יותר מ-30 אלף יחידות דיור בשלבים תכנוניים שונים כשעד לשנת 2027 צפויות להבשיל אלפי יחידות דיור לתחילת ביצוע ברווח גולמי חזוי של מעל ל-2 מיליארד שקל”.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה