חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מעודדים רכישות בדרום: דמרי תעניק 100 אלף שקל לקוני הדירות

יזמית הנדל"ן מבטיחה את ההנחה לכל מי שיבחר לקנות דירה חדשה בפרויקטים שלה באחת משש הערים המרכזיות בדרום שבהן היא פעילה • ההטבה רלוונטית לכלל הרוכשים ואפשר יהיה לקבל אותה בצורה של קיזוז ממחיר הדירה או כפירעון קרן משכנתא

נדל"ן בישראל | צילום: שאטרסטוק

הטבות הקבלנים במיקוד לדרום: חברת הנדל”ן י.ח דמרי הודיעה היום (א’) כי תעניק 100 אלף שקל למי שירכוש דירה בפרויקטים שלה בדרום הארץ. הערים שבהן תחול ההטבה הן נתיבות, אופקים, שדרות, אשקלון, קריית גת ובאר שבע.

חברת הנדל”ן יוצאת עם ההטבה המיוחדת לאזור הדרום שמשתלבת הטבות כל הקבלנים בכל אזורי הארץ בימים אלה. הטבות הקבלנים החלו מאז עליית הריבית במשק שהובילה לעלייה במחיר המשכנתאות והרחיקה את רוכשי הדירות מהשוק, במטרה לעודד רכישות של דירות חדשות ולהימנע ממצב שבו הקבלנים נותרים עם מלאי גדול מידי של דירות חדשות לא מכורות, הקבלנים יצאו עם שורה של מבצעי פריסייל והטבות המגלמות הנחות. בין ההטבות הבולטות הן דחיית תשלומי המשכנתא עד לשלב האכלוס. כרגע י.ח דמרי מכריזה כאן על עוד הטבה שממוקדת לדרום במטרה להוביל לשיקום הדרום ולעודד רכישות באזור.

דירות יוקרה, אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק

איך יינתן המענק? על פי התקנון שמפרסמת החברה, הרוכשים יוכלו לבחור בדרך של קיזוז ממחיר הדירה, אחרי ההנחות המקובלות בפרויקט כלומר זה לא ייפגע בהטבות האחרות והרגילות שמתקיימות כעת. דרך שנייה לקבלת המענק, פירעון קרן משכנתא על הנכס שנרכש, החברה תיפרע את הסכום ישירות מול הבנק. מהחברה נמסר כי ההטבה לא תוגבל לזוגות צעירים בלבד אלא לכלל הרוכשים לתקופה של 30 ימים.

יגאל דמרי, מנכ”ל ובעלים של חברת הנדל”ן, אמר כי הוא רואה בשיקום הדרום משימה לאומית, “הממשלה, בחוסר המעש שלה לא עושה כן, הגעתי להבנה שהפתרון טמון אצלנו, היזמים. אנחנו לא צריכים לצאת במבצעים או לתת הטבות כדי למכור דירות. אנחנו מוכרים יפה מאוד בערי הדרום ועל כך העידו הדוחות הפיננסיים של החברה, שהסתכמו במכירות שיא באזור הזה. אני נותן את ההטבה הזו כי אני מאמין שזו אחריות שלי כאזרח המדינה, לעודד אנשים לבוא ולקנות פה דירה ולחזק את הפריפריה הדרומית”.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן