חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מקדונלד’ס מנסה למשוך לקוחות בארוחה בעלות 5 דולר – אך רומזת כי לא יימשך לאורך זמן

בעקבות הירידה במכירות ענקית המזון המהיר תצא בסוף חודש יוני במבצע משמעותי שנועד להביא את הצרכנים לסניפים עם ארוחה זולה במיוחד - בעלות של 5 דולר בלבד • כעת, מסתבר שמקדונלד'ס מאותתת שזה לא יימשך זמן רב כיוון שהמבצע כרוך בהשקעה פיננסית גדולה מבחינתה ואינו משתלם עם המודל העסקי שלה

רשת מסעדות המזון המהיר מקדונלד'ס | צילום: שאטרסטוק

ענקית המזון המהיר מקדונלד’ס צפויה להציע בעוד כחודש ארוחה מלאה ב-5 דולר בלבד, המהלך הוכרז בעקבות הירידה בתנועת הלקוחות שלה בסניפים בארה”ב ככל שיותר ויותר צרכנים מעדיפים לחסוך על רקע יוקר המחיה. כעת דווח כי מקדונלד’ס העולמית רואה במהלך זה של סבסוד הארוחה כצעד הכרוך בהשקעות פיננסיות גדולות מצידה, מה שמרמז על כך שהמבצע לא יימשך לטווח הארוך.

“כדי שהצרכן יוכל ליהנות ממחירים זולים, זה חייב להיות זול גם עבור בעלי החברה. כדי להבטיח מחיר סביר ובר קיימא נדרשת השקעה פיננסית גדולה מצד מקדונלד’ס”, כך עלה במכתב של מועצת המנהלים שהגיע ל-CNBC.

המכתב מאותת על כך שייתכן כי הארוחה בהנחה הגדולה שמתכוונת מקדונלד’ס להציע לא מתיישבת עם המודל העסקי שלה. הרווח מבוסס על מחירים זולים ומכיוון שבמבצע זה מדובר בהנחה מפליגה מידי של 30%, המודל העסקי לא מתקיים – מה שמחייב השקעה כספית גדולה מצד החברה.

מבצע הארוחה ב-5 דולר בלבד צפוי לצאת לדרך ב-25 ביוני ויימשך בינתיים כחודש, הארוחה תכלול מק דאבל או מק צ’יקן, צ’יפס, שתייה ו-4 נאגטס.

המבצע הזה הוא הכרחי מבחינת ענקית המזון העולמית לנוכח העובדה שצרכנים בעלי הכנסה נמוכה מדירים את רגליהם מהמסעדות בשל האינפלציה הגבוהה, מקדונלד’ס מיישרת קו עם המגמה להוזיל מחירים כדי לעודד צרכנים להגיע לסניפים. גם חברת קוקה קולה התגייסה למהלך והודיעה על כוונתה להיות שותפה בהוזלת המחירים בארוחת ה-5 דולר.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה