חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מרשמלו, גרנולה ושלוקים: כרמית מצטרפת לטרנד ומעלה מחירים

החברה מודיעה על התייקרות מוצריה החל מה-2 ביוני, בהם מרשמלו, גרנולה, איגלו שלוקים, מטבעות שוקולד, עוגיות ושוקולד • לדברי החברה, ההתייקרות נובעת מעליות דרמטיות במחירי חומרי הגלם, ובפרט מוצרי קקאו

גם המרשמלו מתייקר | צילום: שאטרסטוק

חברת כרמית ממתקים, אחת משחקניות המפתח בענף הממתקים בישראל, מודיעה על התייקרות מוצריה. ההתייקרות, שתכנס לתוקף החל מה-2 ביוני 2024, צפויה להשפיע על מגוון רחב של מוצרים פופולריים, ביניהם מרשמלו, גרנולה, איגלו שלוקים, מטבעות שוקולד, עוגיות ושוקולד.

לדברי החברה, ההתייקרות נובעת מעליות דרמטיות במחירי חומרי הגלם, ובפרט מוצרי קקאו (חמאה ועיסה). בנוסף, מצטרפות לכך עליות כלליות במשק, ביניהן עליית שכר המינימום והתייקרות משמעותית של הוצאות החרושת, לרבות חשמל, אנרגיה ושרשרת האספקה.

“לאחר בחינה מעמיקה וממושכת, נאלצנו לקבל את ההחלטה הקשה לבצע עדכון מחירים”, הסביר גורם בכיר בחברה. “אנו עושים כמיטב יכולתנו לספוג את העליות הללו, אך הן הפכו בלתי ניתנות לספיגה. אנו מודעים לכך שההתייקרות תפגע בלקוחות, ואנו מתנצלים על אי הנוחות שתגרם”.

חשוב לציין כי המחיר הסופי לצרכן נקבע על ידי הקמעונאי, ונתון לשיקול דעתו הבלעדי. כרמית ממתקים תפרסם מחירון עדכני בימים הקרובים.

התייקרות זו מצטרפת לגל התייקרויות רחב הפוקד את המשק הישראלי לאחרונה, וכולל עליות מחירים במגוון מוצרים ושירותים, ביניהם דלק, חשמל, מזון ומוצרי צריכה. התייקרויות אלו פוגעות בכוח הקנייה של משקי הבית, ומעוררות חשש מפני האטה כלכלית.

ההתייקרות של כרמית ממתקים צפויה להשפיע לא רק על הצרכנים, אלא גם על ענף הממתקים כולו. ייתכן שחברות מתחרות יעלו אף הן את מחירי המוצרים שלהן, מה שעלול להוביל לעלייה כללית במחירי הממתקים בישראל.

מחברת כרמית נמסר בתגובה: “עקב העלייה התלולה במחירי חומרי הגלם, ביניהם הקקאו שמחירו עלה באופן דרמטי בחודשים האחרונים, עליות המחיר במשק ובכללן עליית שכר המינימום והוצאות חשמל, אנרגיה ושרשרת אספקה, אנחנו נדרשים להעלות מחירים בחלק מהמוצרים. יחד עם זאת, נמשיך להיות אלטרנטיבה איכותית והוגנת לצרכן”.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה