חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

משרד הבריאות מתנגד למינוי סמנכ”ל איכילוב ליו”ר שופרסל: “טעם לפגם”

מנכ"ל המשרד משה בר סימן טוב שיגר מכתב למנכ"ל איכילוב פרופ' רוני גמזו, שבו ביקש להעלות מחדש את נושא המינוי של שפירא לדיון מחודש • כזכור, שפירא מונה ליו"ר הדירקטוריון של הרשת, תפקיד שידרוש ממנו סך הכל שעה בשבוע

רשת המרכולים ובתי המרקחת, שופרסל | צילום: שאטרסטוק

מנכ”ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב, שיגר מכתב למנכ”ל בית החולים איכילוב, פרופ’ רוני גמזו, שבו התייחס למינוי סמנכ”ל איכילוב פרופ’ יצחק שפירא ליו”ר שופרסל. “מינויים אלה נעשו ללא בדיקה מקדימה עם הגורמים הרלוונטיים במשרד” כתב בר סימן טוב.

“הציפייה הציבורית היא שמנהל בכיר בדרגתו של פרופ’ שפירא יקדיש את מרב זמנו ומרצו למשרתו הבכירה במרכז הרפואי, ויימנע מעיסוקים שרק עצם הזמן הנדרש למלא אותם כראוי יוצר פוטנציאל לקונפליקט בין שני התפקידים”.

בר סימן טוב ביקש להעלות מחדש את נושא המינוי של שפירא לדיון מחודש אצל הגורמים הרלוונטיים באיכילוב, לאחר קבלת חוות דעת מהלשכה המשפטית במשרד הבריאות.

כזכור, לאחר כניסת האחים אמיר לשופרסל הוחלט למנות את פרופ’ יצחק שפירא לחבר דירקטוריון. השבוע (ראשון) האחים האמיר הודיעו על מינויו של שפירא ליו”ר הדירקטוריון. בעקבות המינוי, הודיעה הרשות לניירות ערך על בדיקת המינוי, כחלק מבדיקה רחבה יותר שהיא מבצעת בעניינה של שופרסל.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה