חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתחילת המלחמה: הביטוח הלאומי שילם כמיליארד שקלים לנפגעי איבה

לפי דיווח של הביטוח הלאומי, כ-65,032 נפגעי איבה טופלו עד כה. בוצעו שיחות אישיות ל-99.8% מניצולי הנובה ומפגשים בזום, ונפתח עבורם מייל ייעודי לשאלות

המוסד לביטוח לאומי | צילום: שאטרסטוק

הביטוח הלאומי מדווח כי שילם סך תשלומים של כ-1,020,418,857 שקלים שהועברו עד כה לנפגעי האיבה. מדובר
בכ-65,032 נפגעי איבה אזרחים, החל מתחילת המלחמה.

ביניהם ניצולי מסיבות הנובה ונפגעים מפיגועים וממטחי רקטות בצפון ובדרום, ומשפחות החטופים ואלה ששבו משבי חמאס. הביטוח הלאומי עוד מפרסם כי עובדיו יזמו שיחות באופן אקטיבי עם 3,702 ניצולי המסיבות, כאשר 3,693 מתוכם, המהווים 99.8% , הוכרו כנפגעי איבה.

בנוסף, כחלק מהליווי של נפגעי האיבה, מדווח הביטוח הלאומי כי הוא יוצר קשר עם המשפחות ועם הנפגעים דרך עובדות השיקום. לפי הצורך, גם מתקיימים עימם מפגשים ומפגשי זום, להנגשת זכויותיהם. הביטוח הלאומי אף פועל מול ניצולי המסיבות של השבעה באוקטובר באופן ממוקד כך שכל נפגע מקבל טיפול בהתאם למקום מגוריו, בסניף הקרוב לביתו.

עובדי הביטוח הלאומי נמצאים אף בקשר שוטף עם מפיקי המתחמים לניצולי הנובה, ומגיעים פעמיים בשבוע למתחמים אלו שנפתחו בכוכב הים ובחוות רונית לטובת מיצוי זכויות. בנוסף, הוקם מייל ייעודי לשאלות של ניצולי המסיבות. מלבד זאת, הביטוח הלאומי יקיים מפגש מקוון לטובת הסבר ומיצוי זכויות גם להורים של ניצולי המסיבות, והקים באתרו הרשמי אתרים ייעודיים לפי קהלי יעד.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן