חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתחם פינוי בינוי נרתם למאמץ המלחמתי: יחידות מובחרות התאמנו בבניין המיועד להריסה

בבניין המיועד להריסה לצורך התחדשות עירונית התבצע אימון מיוחד של יחידות מובחרות בשטח בנוי המדמה את תנאי הלחימה בעזה • בתום האימונים הבניין נהרס לצורך פינוי בינוי
בניין להריסה בתל אביב

בניין הלסינקי | קרדיט: רועי בן ענת צילום רחפן

אימונים בבניין המיועד להריסה: בניין הלסינקי 24 בתל אביב המיועד להריסה לצורך התחדשות עירונית, נתרם לטובת אימון מיוחד של יחידה מובחרת בצה”ל, שמבצעת לוחמה בשטח בנוי שמדמה את תנאי הלחימה המאתגרים במסגרת התמרון הקרקעי בעזה. קבוצת גבאי החליטה לדחות את פרויקט ההתחדשות העירונית לטובת האימונים ומודיעה כי מאז תחילת המלחמה נערכו 5 אימונים של יחידות מובחרות במתחמי פינוי ביני של הקבוצה ברחבי הארץ.

לאחר דחיית ההריסה ובהסכמת הדיירים הירך היום אירוע ההריסה של הבניין הלסינקי במסגרתו נהרסו 20 דירות, במקום הדירות ההרוסות ייבנו 42 דירות. מהקבוצה נמסר כי היקף ההשקעה הכולל בפרויקט עומד על כ- 95 מיליון שקל והיקף ההכנסות הצפוי מוערך בכ- 140 מיליון שקל. כאשר אכלוס הפרויקט צפוי להיות בתחילת שנת 2028.

הדירות בפרויקט החדש שייבנה יתחילו ב-3.5 מיליון שקל לדירת 2 חדרים בשטח של 50 מ”ר כולל חניה תת קרקעית, דירת 4 חדרים בשטח של 94 מ”ר החל מ-6.5 מיליון שקל ודירת 5 חדרים בגודל 124 מ”ר במחיר של כ- 8.5 מיליון שקל.

אלי גבאי, מבעלי קבוצת גבאי, “הסכמנו לדחות את ההריסה, בשיתוף פעולה עם הדיירים, על מנת לאפשר ליחידה להתאמן במתחם ואנו גאים על כך שנוכל לסייע ליחידה מצילת חיים. התחדשות עירונית מקבלת בימים כאלו משנה תוקף מאחר ואנו מספקים דירות חדשות, שמהוות עבורם מקום בטוח ומוגן. הצלחנו לקבל אישורים ליותר מ-5,000 יחידות דיור בשנה האחרונה כש- 9 חודשים מתוכם אנחנו בזמן מלחמה שהבהירה למקבלי ההחלטות כי בניינים עם ממ”דים הם אינם מותרות אלא דרך להציל חיים”.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן