חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נפילה כואבת: מניית חברת המדיה של טראמפ צוללת ב-13%

המגמה השלילית של חברת המדיה של טראמפ נמשכת, ולאחר שמחקה מיליארדים משווי השוק שלה במהלך השבוע האחרון, היא צוללת ב-13% נוספים • הירידה בערך המניה מתרחשת על רקע התכנון של החברה להנפיק כ-20 מיליון מניות נוספות, ובמקביל לפתיחת משפטו הפלילי בניו יורק

חברת המדיה של טראמפ | צילום: שאטרסטוק

המניות של חברת המדיה של הנשיא לשעבר דונאלד טראמפ צוללת היום (שני) ביותר מ-13%, לאחר שהחברה הגישה בקשה להנפקת מיליוני מניות נוספות.

חברת המדיה של הנשיא שמחזיקה בבעלותה את הרשת החברתית Truth Social ונסחרת תחת הסימול DJT, איבדה במהלך השבוע האחרון כמעט 20% – ומחקה למעלה מ-4 מיליארד דולר במצטבר מאז השיא של 9.5 מיליארד דולר אליו הגיעה לפני למעלה משבועיים.

הרשת החברתית של דונלד טראמפ Truth Social | צילום: שאטרסטוק

כאמור, התכנון של החברה להנפיק מניות נוספות כפי שעולה מהתשקיף הראשוני שהגישה לרשות לניירות ערך, הוביל לירידה משמעותית בערך המניות שלה. לפי התשקיף שהוגש, החברה תנפיק יותר מ-20 מיליון מניות רגילות, והצפי שלה הוא להכניס עד 247 מיליון דולר נוספים.

במקביל לצניחה בערך המניה, משפטו הפלילי של דונאלד טראמפ נפתח בבית המשפט בניו יורק, שידון בכתב האישום לפיו שילם דמי שתיקה לכוכבת הסרטים הארוטיים סטורמי דניאלס, כדי למנוע ממנה לפרסם לפני הבחירות לנשיאות ב-2016 את הרומן שניהל איתה. הנשיא לשעבר יידרש להגיע לדיונים ארבע פעמים בשבוע.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה