נשיא צ’צ’ניה מציג: רכב הסייברטראק של טסלה עם טוויסט

מנהיג החבל המוסלמי ברוסיה רמזן קדירוב עליו מוטלות סנקציות מצד ארה"ב בשל הפרת זכויות אדם רבות, העלה סרטון לעמוד הטלגרם שלו בו הוא נוסע על רכב ה"סייברטראק" עליו התקין מקלע • קדירוב כתב כי קיבל את הרכב מאילון מאסק במתנה שלא אישר את הטענה

שליט צ'צ'ניה רמזן קדירוב על ה"סייברטראק" החשמלי של טסלה | צילום: Telegram channel of Ramzan Kadyrov/RKadyrov_95 via REUTERS

נשיא צ’צ’ניה, רמזן קדירוב, הזמין ביום שבת את מנכ”ל טסלה, אילון מאסק, לרוסיה לאחר שצולם מאחורי ההגה של אחת ממכוניות הסייברטראק של החברה כשעליה הרכיב מקלע.

בסרטון שפורסם בערוץ הטלגרם של קדירוב, נראה האיש החזק בעל הסגנון העצמי לוקח את הסייברטראק כשהוא עומד על המקלע המותקן במכונית, עטוי חגורות תחמושת.

בפוסט בטלגרם כתב קדירוב, השולט בצ’צ’ניה ואיש הנאמן לפוטין תיאר את הרכב כ”ללא ספק אחת המכוניות הטובות בעולם. ממש התאהבתי”.

הוא גם אמר כי יתרום את הרכב לכוחות הרוסיים הנלחמים בפלישה לאוקראינה. “לא בכדי הם קוראים לזה חיית סייבר”, אמר. “אני בטוח שהחיה הזו תביא המון יתרונות לחיילים שלנו.”

רכב הסייברטראק של חברת טסלה | צילום: שאטרסטוק

על קדירוב מוטלות סנקציות על ידי ארה”ב לאחר שנקשר להפרות זכויות אדם רבות, אמר שהוא קיבל את המכונית המשוכללת והחדישה מאילון מאסק, למרות שזה לא אושר באופן על ידו. 

הוא הודה למאסק והעביר הזמנה למיליארדר להגיע לרוסיה – “אילון, תודה! בוא לגרוזני, אני אקבל אותך כאורח הכבוד שלי!” הוא אמר.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

דילוג לתוכן