חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נתפס בנתב”ג: תושב ירושלים חשוד בהברחת תכשיטי זהב בשווי חצי מיליון שקל

בחזרה מטורקיה החשוד נכנס למסלול האדום בנתב"ג והצהיר על תכשיטי כסף בלבד, במהלך הבדיקה בחדר החיפושים התגלה זהב במשקל של כ-2.2 ק"ג שייבא החשוד לישראל • החשוד ניסה להתחמק ממס של כ-94 אלף שקל

נתב"ג | צילום: שאטרסטוק

תושב ירושלים, הובא בפני בית משפט השלום בראשון לציון בחשד שניסה להבריח לישראל תכשיטי זהב בשווי של 550 אלף שקל בטיסה מטורקיה לישראל מבלי להצהיר על כך במטרה להתחמק מתשלום המס, כך מדווחת רשות המיסים.

מבקשת המעצר עולה כי החשוד שחזר בטיסה מטורקיה לישראל, נכנס למסלול האדום באולם הנוסעים בנתב”ג והצהיר בפני בודקי המכס על תכשיטי כסף בלבד. כשנשאל אם יש ברשותו טובין נוספים להצהרה, השיב החשוד בשלילה וחתם על טופס הצהרה. בהמשך בודק המכס ביקש שיתלווה אליו לחדר החיפושים, שם הוציא החשוד מכיסי מכנסיו שתי  שקיות תכשיטי זהב במשקל כולל של 1.1 ק”ג. בחיפוש בכבודת בני משפחתו שעברו במסלול הירוק, נמצאה שקית המכילה 1.1 ק”ג של תכשיטים נוספים הנחזים לזהב, בתוך תיק טרולי בצורת דובי.

החשוד נחקר ביחידת הסמים והמכס בנתב”ג ומהחקירה הראשונית עלה החשד כי הוא ייבא כ- 2.2 ק”ג זהב בשווי של כחצי מיליון שקל. מרשות המיסים נמסר כי במעשים אלו התכוון החשוד להתחמק מתשלום מס בשווי של כ-94 אלף  שקל.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן