חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סוף למחסור בעובדי ביטחון בנתב”ג? הושג הסכם עם שיפור תנאים ומענקים

בהסכם החדש שהושג על ידי ההסתדרות העובדים יהיו זכאים למענק של 6,000 שקל ולשיפור מבנה השכר • פנחס עידן, יו"ר ועד עובדי רשות שדות התעופה: "מדובר בהסכם היסטורי ומהפכני בנושא השכר ותנאי העבודה של עובדי הביטחון"

נתב"ג | צילום: שאטרסטוק

על רקע המחסור בעובדי ביטחון בנתב”ג ובמטרה לעודד גיוס עובדים והישארותם של העובדים הקיימים, ההסתדרות ורשות שדות התעופה חתמו על הסכם קיבוצי חדש לשיפור תנאי העבודה והשכר של עובדי הביטחון. ההסכם כולל עדכוני שכר, מענקים ותנאים נוספים והוא יהיה תקף עד סוף שנת 2027. נקבע כי ההסכם יחול על כלל העובדים הארעיים שמשתייכים לסקטור הכללי-תעופתי ברשות שדות התעופה בתפקידי ביטחון.

מההסתדרות נמסר כי ההסכם הקיבוצי החדש משפר את מבנה השכר, באופן שמבטיח לעובדי הביטחון ברשות שכר הולם ומעודכן בהתאם לתפקידם ולמאפייני ההעסקה שלהם. בין היתר, יעודכן שכר היסוד והעובדים יהיו זכאים גם למענק חד פעמי בסכום של6,000 שקל.

המטרה היא לעודד את עובדי הביטחון להתמיד בתפקידם עד לתום תקופת הארעיות, ולהגביר את היציבות התעסוקתית ברשות. לאוכלוסיית העובדים הזכאים למענקי ההתמדה יצטרפו גם סורקים ביטחוניים ועובדי יחידת חדר מבצעים.

פנחס עידן, יו”ר ועד עובדי רשות שדות התעופה אמר בעקבות שיפור תנאי העובדים כי מדובר בהסכם היסטורי ומהפכני בנושא השכר ותנאי העבודה של עובדי הביטחון. “אני מאוד מקווה שנחזור למצב שהיה בעבר בו התמודדו על כל משרה של עובד בטחון עשרות מועמדים”.

 

 

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן