חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סין והאיחוד האירופי הסכימו למשא ומתן על הטלת מכסים לרכבים חשמליים

בשונה מהמדיניות של הממשל האמריקני, סין והאיחוד האירופי הסכימו לדון על תעריפי המכסים המתוכננים על רכבים חשמליים • האיחוד חקר את המדיניות הסינית לאורך זמן אך היא ממשיכה להכחיש את ההאשמות בסובסידיות לא הוגנות

BYD הסינית | צילום: שאטרסטוק

סין והאיחוד האירופי הסכימו אתמול (שבת) להתחיל בשיחות על הטלת מכסים מתוכננים על כלי רכב חשמליים מתוצרת סין המיובאים לשוק האירופי, כך לפי דיווח ברויטרס.

שר הכלכלה של גרמניה, רוברט האבק, בירך על המהלך ואמר כי נציב האיחוד האירופי ואלדיס דומברובסקיס הודיע ​​לו כי יתקיים משא ומתן על הטלת מכסים עם סין.

האישור הגיע לאחר שמשרד המסחר של סין אמר שראשו וואנג וונטאו, ודומברובסקיס, סגן נשיא בכיר של הנציבות האירופית, הסכימו להתחיל בשיחות בנוגע לחקירת האנטי-סבסוד של האיחוד האירופי על רכבי רכב סיניים.

המכסים הזמניים של האיחוד האירופי יכולים להגיע עד 38.1% על רכבי חמשליים סיניים מיובאים ואמורים להיכנס לתוקף עד ה-4 ביולי, כאשר הבדיקה תימשך עד ה-2 בנובמבר, אז ניתן יהיה להטיל מכסים סופיים, בדרך כלל לחמש שנים.

סין ממשיכה להכחיש את ההאשמות בסובסידיות לא הוגנות, ומסרה כי התפתחות תעשיית האנרגיה החדשה של סין הייתה תוצאה של יתרונות מקיפים בטכנולוגיה, שוק ורשתות האספקה ​​של התעשייה, שטופחו בתחרות בין חברות.

האיחוד האירופי מטיל מכסים של עד 38% על רכב חשמלי סיני

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה