חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סלינה גומז היא מיליארדרית – כך היא עשתה את זה בגיל 32 בלבד

סלינה גומז היא מיליארדרית הודות למותג היופי שלה 'Rare Beauty', כך לפי בלומברג • השווי המוערך של השחקנית והזמרת הוא 1.3 מיליארד דולר מה שהופך אותה לאחת הנשים הצעירות בארה"ב עם הון של 10 ספרות

סלינה גומז | צילום: שאטרסטוק

נכנסה לרשימה היוקרתית: סלינה גומז היא רשמית מיליארדרית, כך לפי מדד המיליארדרים של בלומברג. השחקנית, הזמרת, המשקיעה והיזמית בת ה-32 היא כיום אחת המיליארדרים הצעירים ביותר בארה”ב, עם סכום של 1.3 מיליארד דולר.

חלק מהעושר של הכוכבת מגיע משירה, משחק ופלטפורמת בריאות הנפש Wondermind. כך למשל מהסדרה המצליחה “רוצחים בבניין” של Hulu ומשודרת בדיסני פלוס היא קיבלה “לפחות” 6 מיליון דולר לעונה שרק לאחרונה חודשה לעונה חמישית.

אך למרות הצלחתה על המסך וההצלחה המוזיקלית – הכולל מספר מועמדויות לפרסי אמי וגראמי – ההישגים הללו נחשבים לחלק קטן יחסית והחלק המשמעותי של עושרה קשור ל-׳Rare Beauty’, קו האיפור שלה בן ה-5 שנים שזוכה להצלחה רבה, נכתב.

קאסט השחקנים של “רק רוצחים בבניין”: סטיב מרטין, מריל סטריפ, סלינה גומז ומרטין שורט | צילום: שאטרסטוק

בנוסף, חלק מהרווחים הם משותפויות אותם היא מפרסמת במדיה החברתית, הכוללת את 424 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם.

הפופולריות שלה באינסטגרם הופכת אותה לאדם השלישי הנעקב אחרי אייקוני הכדורגל כריסטיאנו רונאלדו (638 מיליון) וליונל מסי (504 מיליון), שעוזרת לה לגרוף קמפיינים עם פומה, בשווי של 30 מיליון דולר, ו-Coach, בשווי 10 מיליון דולר.

אבל העוקבים שלה עזרו גם למותג הביוטי שלה ה-׳Rare Beauty’, והכניסו אותה לקטגוריית מותגי האיפור בראשות המפורסמים שנשלטים על ידי ריהאנה והקרדשיאנס. על פי הדיווחים, גומז גם פנתה למשקיעים עבור Rare Beauty, בדרישה להערכת שווי של 2 מיליארד דולר.

מותג היופי של סלינה גומז Rare Beauty נמכר בחנות Sephora| צילום: שאטרסטוק

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן