חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סקר חדש בדק: האם אתם נרדמים מול הטלוויזיה?

רוב של 72% מנשנשים מול המסך ויש גם מי שמעדיף לעשות כושר בזמן הצפייה, למחצית מהילדים עד גיל 8 יש טלוויזיה בחדר - אלו הם חלק מהנתונים העולים מסקר שערכה חברת YES

כמחצית מהישראלים נרדמים מול הטלוויזיה. אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק

ל-90% מהישראלים יש טלוויזיה בבית, רובן טלוויזיות חכמות, ובממוצע יש 2 מכשירי טלוויזיה בבית. 91% מהנשאלים ציינו כי יש להם טלוויזיה בסלון, למחצית, יש טלוויזיה בחדר השינה ולכשליש יש טלוויזיה בחדר השינה של אחד, או יותר מהילדים. רק 20% מבניהם, לא נוהגים לצפות בטלוויזיה לפני השינה כלל. רק ל-2% מהישראלים יש טלוויזיה גם במטבח.

אלו הם חלק מהנתונים שעלו מ”סקר הרגלי הצפייה של הישראלים”, שערכה חברת “יס” (YES), לקראת מהלך חדש שלה – מכירת מסכי טלוויזיה של המותגים המובילים. שליש מההורים התקינו טלוויזיה חדר ילדיהם עד גיל 5, ולמחצית מהילדים עד גיל 8 יש טלוויזיה בחדר.

רבע מהישראלים לא נרדמים מול הטלוויזיה
כמחצית מהישראלים נרדמים מול הטלוויזיה בסלון לפחות פעם אחת בשבוע – ללא שוני בין גברים ונשים. 36% ציינו כי הם נרדמים בספה לפחות פעמיים בשבוע, לעומת כרבע מהנשאלים שאמרו כי הם לא נרדמים מול הטלוויזיה בסלון אף פעם. 80% מאלה שצופים בטלוויזיה בחדר השינה נוהגים לצפות בה לפני השינה. מרביתם (55%) מדווחים כי הם מכבים את הטלוויזיה בסיום הצפייה ורק אז הולכים לישון, בעוד כחמישית (20%) נרדמים מול הטלוויזיה במהלך הצפייה.

ומלבד צפייה בטלוויזיה, מה עוד אנחנו עושים מול המסך? 72% מהישראלים נוהגים ‘לנשנש’ מול המסך; 65% גולשים ברשתות החברתיות תוך כדי צפייה בטלוויזיה. כמחצית נוהגים לאכול ארוחה מסודרת מול המסך; 45% מקפלים כביסה מול המסך; 15% מהישראלים מבצעים תרגילי כושר מול המסך ו-5% סורגים, או רוקמים תוך כדי צפיה.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן