חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עובדי אמזון יחזרו למשרד ל-5 ימי עבודה בשבוע

החל מינואר: עובדי אמזון יחזרו למשרד לחמישה ימים בשבוע ובכך החברה מכריזה על סיום עידן העבודה מהבית • מנכ"ל אמזון אנדי ג'סי הודיע לעובדים כי הוא מיישם את השינוי על מנת לעזור לעובדים לשתף פעולה בצורה יעילה יותר: ""אנחנו רוצים לפעול כמו הסטארט-אפ הגדול בעולם"

אמזון | צילום: שאטרסטוק

מנכ”ל אמזון, אנדי ג’סי, עובר לייעל את הקמעונאית המקוונת ומורה לעובדים לחזור למשרד לחמישה ימים בשבוע החל מינואר, עד כה חייבה אמזון נוכחות של 3 ימי עבודה בשבוע.

השינוי הדרמטי נודע לעובדי החברה דרך מזכר שהופץ אתמול (שני), בו ג’סי כתב במכתבו והעביר ביקורת על ההתנהלות בחברה לאחרונה, “שורה ארוכה יותר של מנהלים מרגישים שהם צריכים לסקור נושא לפני שהוא מתקדם, בעלי יוזמות מרגישים פחות כמו שהם צריכים להמליץ ​​כי ההחלטה תתקבל במקום אחר”.

בנוסף הודיע על שינוי בשכבות הניהוליות בחברה – כל ארגון גדול באמזון יידרש להגדיל את היחס בין עובדים למנהלים ב-15% עד סוף מרץ 2025, אמר ג’סי.

“אנחנו רוצים לפעול כמו הסטארט-אפ הגדול בעולם”, אמר בהודעה. “זה אומר שיש תשוקה לחדש כל הזמן עבור לקוחות, בעלות גבוהה, קבלת החלטות מהירה, חוסר נוחות וחסכנות, שיתוף פעולה עמוק (צריך להצטרף אליכם ב- היטיב עם חבריך לצוות בעת המצאה ופתרון בעיות קשות), ומחויבות משותפת זה לזה”.

המשמעות היא גם קץ לגמישות היחסית של אמזון לגבי המקום שבו עובדי המשרד עושים את עבודתם.

רוב כ-1.5 מיליון העובדים של אמזון ברחבי העולם הם עובדים לפי שעה שמחזירים פריטים ומשלוחים חבילות, אנשים שעבודה מרחוק מעולם לא הייתה אופציה עבורם. אבל החברה מעסיקה גם מאות אלפי עובדי משרד.

המאמצים הקודמים של החברה להחזיר עובדים למשרד נתקלו בהתנגדות מצד חלק מהעובדים שטענו שהחברה לא גמישה ולא סיפקה נתונים המראים שעבודה בבית השיגה תוצאות טובות יותר.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן