חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עובד בכיר ברשות המיסים חשוד שגרף לכיסו מיליוני שקלים

עובד בכיר ברשות המיסים חשוד שגרף לכיסו סכום מצטבר של כ-4 מיליון שקלים • הבוקר פשטו שוטרי מחוז חוף בהובלת מפלג ההונאה ועצרו 17 חשודים במעורבות בפרשה

רשות המיסים, ארכיון | צילום: פלאש 90

במהלך השנתיים האחרונות ניהלו שוטרי מפלג ההונאה של מחוז חוף בשיתוף פעולה עם אגף ביקורת פנים ואגף ביטחון וסייבר ברשות המסים, חקירה סמויה כנגד עובד בכיר במשרד פקיד שומה באזור הצפון ברשות המיסים.

לפי החשד, אותו עובד בכיר ברשות המיסים חשוד שגרף לכיסו ביחד עם אחרים על פי החשד סכום מצטבר של כ-4 מיליון שקלים. הבוקר פשטו שוטרי מחוז חוף בהובלת מפלג ההונאה ועצרו 17 חשודים במעורבות בפרשה.

על פי החשד אותו חשפו בביקורת פנים של רשות המיסים, פעל החשוד בשיטתיות על ידי כך שביצע זיכויים במרמה של החזרי מס לנישומים תושבי חוץ ואז את כספי הזיכוי לקח לעצמו ביחד עם אחרים בסכום מצטבר של למעלה מארבעה מיליון שקלים.

על פי השיטה, החשודים שהינם בין היתר עובדים מרשות המסים, רואי חשבון, אחים בבתי חולים ועוד, חברו יחד להלבנת סכומי הכסף שנכנסו ולהעבירם לשני חשודים מרכזיים בפרשה.\

חשוד שגרף לכיסו מיליוני שקלים | צילום: שאטרסטוק

היום (שלישי) עם המעבר לחקירה גלויה פשטו שוטרי מחוז חוף על בתיהם של 17 חשודים ועצרו אותם לחקירה בגין עבירות של הלבנת הון, זיוף, קבלת דבר במרמה והפרת אמונים.

רוב החשודים הינם תושבי חיפה והצפון ש”גויסו” כך עפ”י החשד ע”י החשוד העיקרי לצורך הלבנת ההון.

במהלך החיפושים תפסו השוטרים סכומי כסף גדולים במזומן ומסמכים רלוונטיים לחקירה. בסיום חקירתם ובהתאם לצרכי החקירה תבקש המשטרה להאריך את מעצרם בבית בבית משפט השלום בעכו.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן