חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עוד רבעון חזק לרשת מקס סטוק: ההכנסות זינקו ב-25% ל-317 מיליון שקל

רשת החנויות הזולות מקס סטוק מפרסמת היום את תוצאות הרבעון השני עם עלייה חדה בהכנסות לעומת הרבעון המקביל אשתקד • קפיצה של 60% ברווח הנקי לעומת הרבעון המקביל אשתקד

מקס סטוק | צילום: שאטרסטוק

רשת החנויות הזולות מקס סטוק מפרסמת היום (רביעי) את התוצאות הכספיות של הרבעון השני ומציגה עלייה של כ-25% בהכנסות עם 317 מיליון שקל, בהשוואה לכ-253 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. “זאת בעקבות העלייה בכמות המבקרים בסניפים לצד השפעה מיטיבה של עיתוי חג הפסח”, מסרה החברה. הרווח הנקי עלה ל-29 מיליון שקל, זינוק של 60% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הרשת מפעילה היום 64 סניפים בארץ, כאשר 6 מהם נפתחו בשנה האחרונה.

עוד בתוצאות הרבעון השני, הרווח הגולמי ברבעון עלה בכ-27% לכ-132 מיליון שקל, בהשוואה לכ-104 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. שיעור הרווח הגולמי עלה לכ-41.7% מההכנסות, בהשוואה לכ-41.2% מההכנסות ברבעון המקביל אשתקד. “העלייה ברווחיות הגולמית נבעה בעיקר מהשיפור המתמשך בתנאי הסחר מול הספקים ועל אף עלייה מסוימת במחירי השילוח העולמיים”, מסרה החברה.

הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות ברבעון השני של שנת 2024 עלה בכ-55% לכ-25.8 מיליון שקל, בהשוואה לרווח נקי לבעלי המניות בסך של כ-16.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. “העלייה ברווח הנקי נבעה מהעלייה בהיקפי הפעילות של החברה, מהשיפור ברווחיות התפעולית ומירידה בסך הוצאות המימון, נטו”, נמסר.

בהתייחס לנתוני המחצית הראשונה של 2024, ההכנסות צמחו בכ-18% לכ-630 מיליון שקל, בהשוואה לכ-532 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. “הצמיחה בהכנסות נבעה בעיקר מעלייה במכר חנויות זהות בשיעור של כ-9% בהשפעת הגידול במספר הלקוחות המבקרים בסניפים והגידול בהיקף המכר העונתי בדגש על פורים ופסח, וכן מפתיחת סניפים חדשים”, מציינים בחברה.

עוד מדווחת החברה כי יש לה מזומנים ושווי מזומנים בסך של כ-95 מיליון שקל. לעומת זאת, לחברה חוב פיננסי בסך של כ-19 מיליון שקל. בהתאם לכך, לחברה מזומנים נטו בסך של כ-75 מיליון שקל. הונה העצמי של החברה עמד על כ-215 מיליון שקל, וזאת לאחר חלוקת דיבידנד לבעלי המניות בסך של כ-60 מיליון שקל ששולם בחודש אפריל האחרון.

אורי מקס, מייסד ומנכ”ל מקס סטוק, אמר בעקבות הדוחות, “אנו מסכמים את הרבעון השני של שנה עם האצה של התוצאות החזקות, לרבות צמיחה דו ספרתית בהכנסות וברווחים, כאשר אנו פועלים כל העת במטרה לספק לצרכן את הצעת הערך הטובה ביותר ולהמשיך להרחיב את פריסת הסניפים שלנו בישראל. בתחילת חודש יוני פתחנו את המרלו”ג החדש שלנו, שצפוי לתמוך בצמיחת הפעילות של החברה ולתרום בעתיד לשיפור היעילות התפעולית. נמשיך לפעול לפיתוח והשבחה של הרשת, כאשר בראייה שלנו הצרכן תמיד במרכז”.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן