חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

על הגל: טסלה ממשיכה בעליות כבר 11 ימים ברציפות

מניית טסלה האריכה את רצף העליות שלה בסוף יום רביעי כשהשווקים ממשיכים להגיב בצורה חיובית לעלייה במכירות • המשקיעים מסתכלים קדימה לרווחי טסלה בהמשך החודש, כמו גם לאירוע ב-8 באוגוסט שבו אילון מאסק אמר שהחברה תציג לראשונה את דגם "הרובוטקסי" • המניה עלתה ב-44% במהלך רצף של 11 ימי מסחר

טסלה | צילום: שאטרסטוק

כבר 11 יום של עליות: מניית טסלה עלתה אתמול (רביעי) וכך סגרה את היום ה-11 ברציפות בעליות. לקראת יום רביעי, מניית טסלה עלתה במשך 10 ימים רצופים ועלתה ב-44% בטווח זה. 

עליות מחיר יעד בדרך כלל עוזרות למניות. המאבק בעליות מחירי היעד הן חדשות כי נתח השוק של טסלה בארה”ב ירד מתחת ל-50% לראשונה מאז שהחלה למכור רכבים חשמליים, לפי ספקית הנתונים Cox Automotive.

טסלה היא מוכרת הרכבים החשמליים הגדולה ביותר בארה”ב בפער גדול. ברבעון הראשון מכרה טסלה כ-140,000 רכבים חשמליים בארה”ב, והיא סיימה את הרבעון עם כ-52% מהשוק. נתח השוק של טסלה במכירות חשמליים באירופה ובסין הוא בערך 20% ו-10%, בהתאמה.

כאשר נכנסו למסחר ביום רביעי, העליות האחרונות של מניית טסלה הותירו את המניות בעליות של כ-6% עד כה השנה. 

אילון מאסק | צילום: שאטרסטוק

מחוזקת על ידי מכירות חזקות מהצפוי ברבעון השני ואופטימיות סביב אירוע רובוטקסי המתוכנן ל-8 באוגוסט, מניית טסלה עלתה ביותר מ-40% במהלך השבועיים האחרונים, וכמעט 85% מה-22 באפריל, אז הגיעו לרמה הנמוכה ביותר, על פי נתוני השוק של דאו ג’ונס.

מצד שני, טסלה נאבקת בתחרות הולכת וגוברת מצד יצרניות רכב חשמליות סיניות בעלות נמוכה, מה שהעניק לחברה השראה להוריד את מחירי המכוניות שלה. מה שדחף את האנליסטים בוול סטריט להוריד את תחזיות הרווח שלהם למניה.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן