חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

על רצועת החוף בטיילת של תל אביב: יוקמו שני מגדלים ויורחב מלון סבוי ברחוב הירקון

שני מגדלים בני 25 קומות מתוכננים לקום באזור היוקרתי של תל אביב במתחם שבין הרחובות הרברט סמואל לרחוב הירקון, לצד זה יוקמו מלונות ומקומות מסחר ויורחב מלון סבוי

הטיילת בתל אביב | צילום: שאטרסוק

פרויקט מגורים ומלונאות חדש יוקם על רצועת החוף בטיילת של תל אביב: הוועדה המקומית לתכנון ובנייה אישרה את התוכנית לבנייה במקום היוקרתי בתל אביב, במסגרת התוכנית יוקמו שני מגדלים בני 25 קומות במתחם שבין הרחובות הרברט סמואל ממערב, הירקון ממזרח, יונה הנביא מצפון וגאולה מדרום. לצד זה, יורחב שטחו של מלון סבוי המיתולוגי ברחוב הירקון בתל אביב. מלון סבוי ידוע בשל הפיגוע שביצעו בו מחבלים מארגון הפת”ח במרץ 1975, המחבלים הפליגו בספינה שיצאה מלבנון והגיעו לכיוון תל אביב, בפיגוע נרצחו 8 בני ערובה ושלושה חיילי צה”ל.

הפרויקט יוקם על ידי חברת ICR ישראל קנדה ראם החזקות, יחד עם השותפות, ראם החזקות בנדל”ן, מידאס השקעות וגל מתש אחזקות, התוכנית משתרעת על 23 אלף מ”ר למגורים, מסחר ומלונאות על פני שטח של כ-4 דונם. על פי התוכנית, מגדל אחד יוקם במגרש המערבי שפונה לרחוב הרברט סמואל, והשני במגרש המזרחי שפונה לרחוב הירקון.

“לאורך הרברט סמואל תכלול הבנייה ארבע קומות מרקמיות שמעליהן יוקם המגדל, ואילו בצלע הפונה לרחוב הירקון יוקם מבנה מרקמי בן 6 קומות שמעליהן יוקם המגדל השני. בחזית הדרומית יתחברו קומות המסד למלון סבוי הקיים, שאינו מיועד להריסה”, נמסר מחברת  ICR מבית ישראל קנדה, שבשליטת השותפים ברק רוזן ואסי טוכמאייר.

מורדי שבת מנכ״ל ICR, מסר בעקבות אישור התוכנית, “אנו שמחים לקחת חלק בפיתוח המואץ שעובר על חלקו הדרומי של רחוב הירקון. מספר מיזמי יוקרה קמו באזור הזה בשנים האחרונות, והפרויקט שלנו, שיוקם על פיסת הקרקע האחרונה על רצועת החוף של תל אביב, מסמל אתשיאה של מגמה זו. השילוב בין דירות יוקרה במרחק נגיעה מהים, לבין שירותי מלונאות ופסיליטיז באיכות הגבוהה ביותר שיש, יהפכו את הפרויקט לפנינת נדל”ן”.

 

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן