חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עסקה משתלמת: ביל אקמן הוא עכשיו אחד מ-500 האנשים העשירים בעולם

העסקה של אקמן, בה מכר 10% מקרן הגידור שלו, פרשינג סקוור, לקבוצת משקיעים - מעריכה את החברה בשווי של 10 מיליארד דולר • המכירה היא מבשר להנפקה ראשונית פוטנציאלית שיכולה להתרחש בשנה הבאה או ב-2026

המיליארדר ביל אקמן | צילום: רויטרס

העסקה שעליה חתם ביל אקמן עם קבוצת משקיעים במטרה להרחיב את קרן הגידור שלו, פרשינג סקוור קפיטל מנג’מנט, הזניקה אותו היישר לרשימה היוקרתית של 500 עשירי העולם, כך לפי בלומברג.

קרן הגידור של המיליארדר ביל אקמן גייסה 1.05 מיליארד דולר על ידי מכירת 10% ממניות קרן הגידור לקבוצת משקיעים. פירושה של ההשקעה הוא שהנתח של אקמן שווה יותר מ-3.5 מיליארד דולר, כתוצאה מכך עושרו של הגיע ל-8 מיליארד דולר, כך לפי מדד המיליארדרים של בלומברג.

“השקעה חדשה זו תסייע להאיץ את הצמיחה שלנו בנכסים המנוהלים באסטרטגיות קיימות וחדשות”, אמר אקמן. המכירה היא מבשר להנפקה ראשונית פוטנציאלית שיכולה להתרחש בשנה הבאה או ב-2026. המשקיעים מעריכים את החברה ב-10.5 מיליארד דולר, כך דיווחה רויטרס בשבוע שעבר.

במימון השתתפו חברת ההשקעות ICONIQ, חברת הביטוח המיוחדת Arch Capital Group, בנק ההשקעות BTG Pactual, הקבוצה הישראלית מנורה מבטחים, מנהלת ההשקעות Consulta וקבוצה בינלאומית של Family Offices, כך לפי רויטרס.

כ-500 מיליון דולר מהכסף שגויס יעגן את תיק ההשקעות החדש של אקמן בארצות הברית, שיירשם בבורסת ניו יורק. שאר הכסף ישמש לקרנות שאקמן מתכנן להשיק. בשך האירועים האחרונים, פרשינג סקוור גם הקימה דירקטוריון עצמאי וארגנה מחדש את מבנה הבעלות שלה.

רוכב על התהילה: ביל אקמן מתכנן להנפיק את קרן הגידור פרשינג סקוור

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה