חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עסקת השכירות הגדולה בישראל: גוגל תשכור משרדים במגדל ToHa2 ב-115 מיליון שקל בשנה

המגדל החדש בתל אביב נמצא בבעלות משותפת של שתי חברות הנדל"ן גב ים ואמות • החברות מדווחות על חתימת ההסכם עם גוגל שתוקפו כ-10 שנים • ההסכם יכנס לתוקפו ברבעון הראשון של 2027 עם השלמת בניית המגדל בסוף 2026

גוגל | צילום: שאטרסטוק

עסקת ההשכרה הגדולה אי פעם בישראל קרובה לצאת לדרך: ענקית החיפוש גוגל, המעסיקה היום כ-2,000 עובדים בתל אביב וחיפה, תבצע את עסקת ההשכרה הגדולה ביותר בישראל במגדל המשרדים החדש בתל אביב ToHa2. על פי ההסכם שנחתם גוגל ישראל משרדים בבניין בשטח של כ-60 אלף תמורת כ-115 מיליון שקל בשנה. כך מדווחות השותפות במשרדים לבורסה היום (ג’). הבניין נמצא בבעלות משותפת של חברת גב ים ואמות.

על פי ההסכם שנחתם תשכור את שטחי המשרדים בחלקו העליון של המגדל ובנוסף תשכור כמה מאות מקומות חניה לתקופת שכירות של 10 שנים, עם זכות יציאה חד פעמית אחרי 5 שנים. העסקה תצא לדרך ברבעון הראשון של 2027 עם השלמת הקמתו של המגדל.

שטח המשרדים החדש יהיה גדול פי חמישה מהשטח שמחזיקה גוגל כיום בתל אביב, שבסיסו במגדל אלקטרה הסמוך.

המגדל החדש בתל אביב ממוקם מזרחית למגדלי עזריאלי, נמצא בצומת הרחובות תוצרת הארץ, יגאל אלון ודרך השלום בתל אביב. בנייתו של המגדל ToHa2 צפויה להסתיים בסוף שנת 2026, אז צפויה קבלת טופס 4. מדובר בקומפלקס של שלושה גורדי שחקים משרדיים כאשר המגדל הראשון הושלם בפברואר 2019.

ההשקעה של שתי חברות הנדל”ן גב ים ואמות במגדל היא בהיקף של 800 מיליון דולר, כ-3 מיליארד שקל.

 

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן