חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עסקת ענק: אנבידיה רוכשת את הסטארט אפ הישראלי Run:ai

ענקית השבבים אנבידיה רוכשת את הסטארט-אפ הישראלי Run:ai, המפתח תוכנה לטיפול במשאבי מחשוב של בינה מלאכותית • עומרי גלר, מנכ"ל Run:ai כתב: "אנחנו נרגשים להצטרף ל-Nvidia ומצפים להמשך המסע שלנו ביחד"

ענקית השבבים אנבידיה, Nvidia | צילום: שאטרסטוק

אנבידיה רוכשת את Run:ai, ספקית תוכנה ישראלית המבוססת AI שמקלה על מפתחים וצוותי תפעול לנהל ולייעל את תשתית החומרה של הבינה המלאכותית שלהם. לפי דיווחים שונים סכום העסקה מוערך ב-600-700 מיליון דולר.

אנבידיה אומרת שהיא תמשיך להציע את המוצרים של Run:ai “תחת אותו מודל עסקי” ותשקיע במוצר של Run:ai כחלק מפלטפורמת DGX Cloud AI של החברה, המעניקה ללקוחות ארגוניים גישה לתשתית מחשוב ותוכנה שהם יכולים להשתמש בה כדי להכשיר מודלים עבור צורות גנרטיביות וצורות אחרות של AI.

לקוחות Nvidia DGX ו-DGX Cloud יקבלו גם גישה ליכולות של Run:ai עבור עומסי העבודה של הבינה המלאכותית שלהם, כך לפי אנבידיה – במיוחד עבור פריסות AI גנרטיביות הפועלות על פני מספר מיקומי מרכז נתונים, כך לפי TechCrunch.

“Run:ai הוא משתף פעולה הדוק עם Nvidia מאז 2020 ואנחנו חולקים תשוקה לעזור ללקוחותינו להפיק את המרב מהתשתית שלהם”, אמר עומרי גלר, מנכ”ל Run:ai. והוסיף כי “אנחנו נרגשים להצטרף ל-Nvidia ומצפים להמשך המסע שלנו ביחד”, כך נכתב ב-TechCrunch.

גלר הקים יחד עם רונן דר את Run:ai לפני מספר שנים לאחר שהשניים למדו יחד באוניברסיטת תל אביב אצל פרופסור מאיר פדר, המייסד השלישי של Run:ai. גלר, דאר ופדר ביקשו לבנות פלטפורמה שתוכל “לפרק” מודלים של AI לפרגמנטים הפועלים במקביל על פני חומרה, בין אם במקום, בעננים ציבוריים או בקצה.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה