חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עסקת ענק: צ’ק פוינט תרכוש את חברת Cyberint ב-200 מיליון דולר

חברת סייברינט הישראלית נחשבת מובילה עולמית בתחום הפחתת סיכונים חיצוניים • החברה נוסדה ב-2010 ומעסיקה 170 עבדים ברחבי העולם • סמנכ"לית השירותים של צ'ק פוינט: הפתרונות של החברה משתלבים באופן מושלם עם החזון שלנו

חברת צ'ק פוינט | צילום: שאטרסטוק

עסקת ענק: חברת צ’ק פוינט תרכוש את חברת  סייבראינט הישראלית, החברה המובילה בפתרונות ניהול סיכונים חיצוניים. לפי צ’ק פוינט, מטרת הרכישה היא להרחיב את פתרונות המודיעין וניהול פתרונות נגד איומים. העסקה צפויה להיחתם עד סוף 2024 ועל פי דיווח “כלכליסט”, צ’ק פוינט תרכוש את החברה ב-200 מיליון דולר.

חברת Cyberint נוסדה ב-2010 ומעסיקה יותר מ-170 עובדים ברחבי העולם, היא נחשבת מובילה עולמית בתחום הפחתת סיכונים חיצוניים ועושה שימוש ביכולות הבינה המלאכותית לצורך התמודדות מול סיכונים דיגיטליים. לחברה לקוחות מגוונים כולל חברות הכלולות ב- Fortune 500.

“אנו נרגשים לקבל את סייברינט לצ’ק פוינט, הפתרון שלהם מתיישב בצורה מושלמת עם החזון שלנו של מניעת איומים בשיתוף פעולה ומשפר את יכולות ה-SOC שלנו”, אמרה שרון שוסהיים, מנהלת השירותים הראשית בצ’ק פוינט.

יוחאי כורם, מנכ”ל Cyberint אמר בעקבות העסקה, “אישורים שהודלפו ואתרי אינטרנט מזויפים המיועדים למטרות זדוניות נפוצים היום בצורה מדהימה, כאשר למעלה מ-90% מהארגונים מתמודדים עם האיומים הללו. זה מדגיש את הצורך הדחוף במודיעין בזמן אמת ובאסטרטגיות הגנה פרואקטיביות, את אלה הטכנולוגיה שלנו מסוגלת למתן בצורה יעילה. שילוב הפתרונות שלנו בפלטפורמת Infinity ישפר את היכולת שלנו להגן על ארגונים. ביחד, נציע  אבטחה מקיפה יותר המכסה איומים פנימיים וחיצוניים כאחד”.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן