חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אנבידיה עקפה את התחזיות: הכנסות של 26 מיליארד דולר ברבעון

חברת אנבידיה פרסמה את דוחותיה הכספיים לרבעון הראשון, ובהם רווח למניה שהיה גבוה מהתחזיות והכנסות שעקפו את ציפיות האנליסטים • המנכ"ל ג'נסן הואנג אמר שהחברה תתחיל לראות הכנסות משבב ה-AI שנקרא Blackwell, בהמשך השנה

ענקית השבבים אנבידיה, Nvidia | צילום: שאטרסטוק

אנבידיה (Nvidia), חברת השבבים הגדולה בעולם דיווחה הלילה (רביעי) על רווחים שזינקו פי יותר משלושה, ושברו שיאים זה רבעון רביעי ברצף. החברה דיווחה על רווח מתואם למניה (EPS) של 6.12 דולר על הכנסות של 26 מיליארד דולר, זינוק של 461% ו-262%, בהתאמה, מלפני שנה.

במקביל, הכריזה על פיצול מניות של 10 ל-1 ועל חלוקת דיבידנד, זאת בעקבות כמה מעמיתיה בחברות הטכנולוגיה הגדולות שחילקו תשלומים רבעוניים גבוהים יותר לבעלי המניות.

אנליסטים ציפו לרווח מתואם למניה של 5.65 דולר ולהכנסות של 24.69 מיליארד דולר, לפי נתוני בלומברג. ברבעון הנוכחי, אנבידיה צופה הכנסות של 28 מיליארד דולר, נתון טוב יותר ממה שציפו האנליסטים של 26.6 מיליארד דולר.

“צמיחת מרכז הנתונים שלנו ניזון מביקוש חזק ומואץ להדרכה והסקת בינה מלאכותית על פלטפורמת הופר”, אמר מנכ”ל אנבידיה, ג’נסן הואנג. “מעבר לספקי שירותי ענן, בינה מלאכותית גנרטיבית התרחבה לחברות אינטרנט צרכניות ולארגונים, לקוחות רכב ושירותי בריאות, יוצרים שווקים אנכיים מרובים של מיליארדי דולרים”, כך הואנג. 

מניית Nvidia עלתה ב-4% במסחר במהלך יום רביעי, מעל 1000 דולר למניה.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה