חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פינוי בינוי יוקרתי בגבעתיים יוצא לדרך: יוקמו 4 בניינים חדשים שיוסיפו עוד כ-60 דירות

פרויקט התחדשות העירונית ברחוב המרי בגבעתיים קיבל היתר בנייה לאחר שהבקשה לקבלת ההיתר לפרויקט נפתחה באוקטובר 2022 • על פי התכנון ייהרסו 7 בניינים ובהם 42 יחידות דיור לטובת 4 בניינים חדשים עם 105 יח"ד

בנייה בישראל, אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק

מתחם יוקרתי וחדש המתוכנן של התחדשות עירונית בגבעתיים קיבל היתר בנייה על ידי הוועדה המקומית תכנון ובנייה ומתקרב למימוש. מדובר בפרויקט המרי בגבעתיים של חברת הנדל”ן דוניץ-אלעד שמתכננת הקמת פרויקט פינוי בינוי רחב הכולל הריסת 7 בניינים קיימים ובהם 42 יחידות דיור, ובמקומם בנייה של 4 בניינים גבוהים עם 105 יחידות דיור חדשות, כלומר תוספת של 63 דירות חדשות לאזור.

הפרויקט המתוכנן בגבעתיים יהיה בין הרחובות המרי וניצנה ויתפרס על שטח של 5 דונם, לצד זה יוקצה שטח בנוי של 307 מ”ר לשימושים ציבוריים בתוך מבני המגורים. בקשת היתר הבנייה לפרויקט נפתחה באוקטובר 2022, מהחברה נמסר כי שלב זה של קבלת היתר הבנייה מגיע לאחר הבעת האמון של בעלי הדירות בפרויקט עם קבלת 100% חתימות בעלי הזכויות בנובמבר 2022 ואישור התב”ע לפרויקט במרץ 2020.

רונן יפו, מנכ”ל דוניץ-אלעד, אמר בעקבות קבלת היתר הבנייה והתקדמות הפרויקט, “מדובר במתחם יוקרתי וחדשני במיקום מיוחד במינו, המשלב את האורבניות של מטרופולין תל אביב יחד עם השקט של העיר גבעתיים. פרויקט המרי יכלול דירות איכותיות ושטחי ציבור יוצאים מן הכלל והחלטת הועדה למתן היתר בנייה בתנאים לפרויקט היא צעד נוסף בדרך למימושו. נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת לבנות את המתחם ברמה הגבוהה ביותר, תוך הקפדה מופתית על בניית חווית מגורים איכותית ושימת דגש על תכנון דירות מעולות וחיי קהילה עשירים ומגוונים”.

 

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן