חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קשיים פיננסיים? טראמפ הפך לאחד מ-500 האנשים העשירים בעולם

דונלד טראמפ הוסיף בן לילה 5 מיליארד דולר להונו. הנשיא לשעבר הצטרף השבוע לראשונה לרשימת 500 האנשים העשירים בעולם, לאחר שהונו זכה לעלייה משמעותית בשל המיזוג בין חברת המדיה של טראמפ עם חברת ספאק, כך לפי סוכנות הידיעות בלומברג

דונלד טראמפ | צילום: שאטרסטוק

המזל מאיר פנים לנשיא לשעבר, דונלד טראמפ: האימפריה העסקית של דונלד טראמפ הייתה אמורה להיות בסכנה אך במקום זאת, זה הפך ליום הגדול ביותר בהיסטוריה עבור עושרו של הנשיא לשעבר. השווי הנקי של טראמפ הגיע ל-6.5 מיליארד דולר, מה שהופך אותו לאחד מ-500 האנשים העשירים בעולם, כך לפי סוכנות הידיעות בלומברג.

רק אתמול הגיע היעד הסופי להגשת ערבות של יותר מ-500 מיליון דולר בתביעת ההונאה בניו יורק ובה בית משפט לערעורים במדינה זרק לו חבל הצלה, וקיצץ את הסכום שיצטרך להפקיד ל-175 מיליון דולר – סכום שלדבריו יצליח לכסות.

בערך באותו זמן, חברת המדיה החברתית שלו Trump Media & Technology Group סיימה תהליך מיזוג של 29 חודשים, כלומר מניות בשווי מיליארדי דולרים על הנייר הן כעת רשמית של טראמפ.

דונלד טראמפ בכניסה לבית המשפט בניו יורק | צילום: שאטרסטוק

טראמפ מחזיק ב-58% מהחברה, ובהתבסס על מחיר מניית DWAC אתמול, אחזקתו שווה 3.9 מיליארד דולר, מה שמביא את השווי הנקי שלו ל-6.4 מיליארד דולר (9.8 מיליארד דולר), שמדרג אותו בסביבות ה-430 במדד המיליארדרים של בלומברג של 500 האנשים העשירים בעולם.

בעבר, הונו של טראמפ הגיע לשיא של 3.1 מיליארד דולר (4.7 מיליארד דולר) והורכב ברובו מכסף שהופק מתיק הנדל”ן שלו. הגידול הזה – מהונו הקודם של 3.1 מיליארד דולר (4.7 מיליארד דולר) והונו החדש של 6.4 מיליארד דולר (9.8 מיליארד דולר) מייצג גידול של 5.1 מיליארד דולר אוסטרלי. עם זאת, הערך של אחזקת המניות שלו בחברה הוא כרגע רק תיאורטי, שכן תנאי העסקה מונעים מטראמפ למכור את מניותיו במשך כחצי שנה, לפי בלומברג.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה