חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רבני השכונה החדשה בבני ברק לבעלי הדירות: “השכירו רק לשומרי מצוות”

שכונת איילת השחר נמצאת בשלבי הקמה ראשונים וכעת כמאות בעלי דירות חדשות מקבלים מפתחות, במכתב שהוציאו רבני השכונה הם פונים לבעלי הדירות שמתכוונים להשכיר את הדירה למצוא שוכרים המתאימים לצביון השכונה

בניית בנייני דירות חדשות בישראל | צילום: יוסי אלוני/פלאש 90

שכונת איילת השחר החדשה בצפון בני ברק התחילה להתאכלס כאשר חלק גדול מהשכונה שווק במסגרת תוכנית הדיור מחיר למשתכן, עם תחילת הכניסה לדירות החדשות הוציאו רבני השכונה החדשה מכתב לזוכים ובו מבקשים הרבנים להשכיר את הדירות רק לשומרי תורה ומצוות, במטרה למנוע כניסתם של שוכרים לא דתיים שירצו ליהנות משכירות נמוכה יחסית לאזור.

המכתב שפורסם באתר “בחדרי חדרים” פונה למשתכנים החדשים כמייסדי השכונה החדשה, “מי שישכיר לשומרי מצוות יהיה ממזכי הרבים”, נכתב. “מי שלא זכה להשתכן בפועל ולעת עתה לא מוצא שוכר מתאים לצביון השכונה, יידע שזה ניסיון משמים לראות האם שליחיו יהיו שותפים נאמנים לציבור או ח”ו מפריעים, ואם יזכה לעמוד בניסיון יתברך בזכות השבת וזיכוי הרבים”, המכתב חתום על ידי רבני השכונה הדיין הגאון רבי ישראל ויזל והגאון רבי אברהם זכותא.

לאחרונה קיבלו מאות דיירים מפתחות לדירות החדשות בשכונה איילת השחר בבני ברק, רבני השכונה רוצים לעודד את שמירת צביונה הדתי של השכונה המכונה במכתב “שכונה של תורה וקדושה”. בשל העובדה כי השכונה כרגע בשלבי הקמה ראשונים ובשל העובדה שהיא עשויה למשוך אליה גם תושבים לא חרדים, יצא מכתב זה המיועד לבעלי הדירות החדשות. מיקומה המרכזי של שכונת איילת השחר ליד רמת גן ורמת החייל במחירים נמוכים בעשרות אחוזים מהשכונות הסמוכות עשוי היה לעודד גם שוכרים לא חרדים להגיע לשכונה.

כ-800 דיירים קיבלו עד כה  מפתחות לדירות בשכונה החדשה “איילת השחר”, השכונה עתידה לכלול יותר מ-3,000 יחידות דיור חדשות, מהן כ-840 דירות בפרויקט “מתחם הסופרים”, שהוקם במסגרת מכרז מחיר למשתכן שבו זכתה חברת ארזי הנגב.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה