חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רגע לפני השקת אייפון 16: המתחרה Huawei קיבלה כ-3 מיליון הזמנות לסמארטפון החדש שלה

המכשיר החדש של Huawei צפוי לצאת להשקה ביום שלישי, בסמוך להשקת אייפון 16• המתחרה הסינית מוכרת כבר מכשירים בקטגוריות שאפל עדיין לא התרחבה אליהן • חברת מחקר עולמית בתחום הטכנולוגיה: אפל מאבדת את כוחה בסין

huawei | צילום: שאטרסטוק

הצרה של אפל: החברה הסינית Huawei , אחת המתחרות החזקות של אפל, קיבלה באופן מפתיע 2.7 מיליון הזמנות מראש לסמארטפון החדש שלה ה-Mate XT. החברה הסינית החלה את ההזמנות למוצר החדש שלה כבר בצהרי יום שבת ומאז רשמה התעניינות מפתיעה למכשיר שהיא משיקה. המכשיר החדש של Huawei צפוי לצאת להשקה ביום שלישי ולהימכר באופן רשמי ב-20 בספטמבר כאשר עדיין לא ברור מה יהיה המחיר לצרכן.

ההתעניינות הזאת במכשיר של המתחרה היא רק עוד הוכחה לכך שאפל מאבדת את כוחה בסין. מסתבר שאפל ירדה מחמשת יצרני הסמארטפונים המובילים בסין ברבעון השני, כך על פי נתוני Canalys, חברת מחקר מובילה בתחום הטכנולוגיה בעולם. מדובר בפעם הראשונה ששחקנים סינים מקומיים מחזיקים בחמשת המקומות הראשונים במדינה.

Huawei מדורגת כעת במקום הרביעי לפי נתח שוק עם 10.6 מיליון סמארטפונים שנשלחו, כך לפי  חברת המחקר Canalys. בניגוד לאפל, Huawei כבר מוכרת טלפונים מתקפלים, וכך גם מתחרותיה הסיניות., קטגוריות שבהן אפל טרם התרחבה אליהן.

השקת אייפון 16 צפויה ביום שלישי הקרוב, ב-10 בספטמבר, לפי הדיווחים, ה-iPhone 16 Pro וה-iPhone 16 Pro Max של השנה מקבלים גדלי תצוגה גדולים יותר, ויגדלו ל-6.27 ו-6.86 אינץ’, בהתאמה. בנוסף, לכל דגמי האייפון 16 יהיה “כפתור לכידה” חדש המוקדש להפעלת צילום תמונה או וידאו. הכפתור יוסיף תכונות כמו היכולת להגדיל ולהרחיק על ידי החלקה שמאלה וימינה על הכפתור, התמקדות בנושא בלחיצה קלה, והפעלת הקלטה בלחיצה חזקה יותר.

דגמי האייפון 16 פרו צפויים לכלול עדשת מצלמה משודרגת של 48 מגה-פיקסל Ultra Wide, שאמורה לאפשר לה ללכוד יותר אור, וכתוצאה מכך לשיפור התמונות בעת צילום במצב 0.5, במיוחד בסביבות של תאורה נמוכה.

אפל תחשוף בשבוע הבא את האייפון 16: למה אפשר לצפות?

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן