חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ריקול בטויוטה: בעקבות תקלה בכ-100 אלף רכבים מסוג טונדרה ולקסוס

החברה הכריזה על הריקול בעקבות פגמים הקשורים במנוע הרכבים ועלולים לגרום לעצירה מוחלטת בעת הנסיעה • מדובר בעשרות אלפי טנדרים ואלפי רכבי שטח של לקסוס

טויוטה | צילום: שאטרסטוק

ריקול גדול בטויוטה: יצרנית הרכב היפנית קראה לריקול של כ-100 אלף טנדרים מסוג טונדרה וכ-3,500 רכבי שטח יוקרתיים של לקסוס LX 600. הריקול הוכרז בשל תקלה במנוע, בעיה שעלולה לגרום לאובדן כוח למנוע בזמן נסיעה.

מטעם החברה נמסר כי בחלק מכלי רכב אלה, ייתכן שנשארה בתוך המנוע פסולת שמקורה בתהליך הייצור. הפסולת הזאת עלולה לגרום להתנהגות לא שגרתית של הרכבים ובמקרים מסוימים לעצירה מוחלטת של המנוע בזמן נסיעה.

כלי הרכב המוחזרים כרגע הם Tundras 2022 ו-2023 ו-LX 600s. מדובר רק בדגמים הרגילים המונעים בנזין ולא בגרסאות ההיברידיות, כך לפי טויוטה. הטונדרה זמינה בשתי הגרסאות, גם בגרסה ההיברידיות לגז בלבד וגם בגרסאות “iForce Max”, כאמור, הדגמים ההיברידיים אינם מעורבים בריקול זה.

טויוטה עדיין לא קבעה מועד לתיקון הפגמים, אך כבר עכשיו לבעלי כלי הרכב שעלולים להיפגע מהפגם, יישלחו מכתבים עד סוף חודש יולי ובהם יפורט ניסיונות החברה למצוא פתרונות. עם קביעת מועד התיקון, בעלי הרכבים יקבלו זימון לתיקון חינם בסוכנות טויוטה.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן