חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רלוונטי גם לישראל: חברת התעופה וויזאייר משיקה מנוי חדש “טוס כפי יכולתך” אך יש אותיות קטנות

מדובר במנוי חדש וייחודי המציע לנוסעים לטוס כמה שירצו וללא הגבלה לכל אחד מהקווים שמפעילה החברה במחיר שנתי של 599 יורו • חברת הלואו קוסט השהתה את טיסותיה לישראל על רקע המתיחות הביטחונית אך עם חזרתה המנוי יהיה תקף גם לישראל

חברת התעופה וויז אייר | צילום: שאטרסטוק

חברת התעופה ההונגרית וויזאייר מציעה לנוסעים מנוי  חדש עם טיסות ללא הגבלה תמורת 550 דולר, מדובר במנוי “טוס כפי יכולתך” שנתי שמאפשר לנוסעים להזמין טיסות בכיוון אחד לאורך כל השנה וללא הגבלה. המנוי יוצע במחיר היכרות של 550 דולר עד יום שישי ואז המחיר יעלה ל-599 יורו.

במסגרת ביטולי הטיסות של החברות הזרות לישראל גם וויזאייר, שהינה אחת מחברות הלואו קוסט הפופולאריות בישראל, הודיעה על הקפאת טיסותיה לארץ. עם חזרתה לפעילות בארץ המנוי החדש יכול גם לטיסות לישראל וממנה. המנוי החדש יהיה תקף לכל 800 הקווים שמפעילה החברה. כך הנוסעים יוכלו להזמין את הכרטיסים במנוי החדש לכל אחד מהיעדים שאליהם טסה חברת התעופה כמו אתונה, יוון, מדריד, פריז איסלנד.

מטוס של חברת וויז אייר | צילום: שאטרסטוק

למרות ההצעה הייחודית יחסית עם טיסות ללא הגבלה יש במנוי אותיות קטנות שהנוסע צריך להכיר, את הכרטיסים ניתן לרכוש רק ליעדים זמינים שנותרו בהם מקומות פנויים, ההזמנה תתאפשר עד שלושה ימים לפני ההמראה וכל הזמנה תחויב בתשלום קבוע של כ-10 יורו. לצד זה, מטען מעבר לכבודת יד יחויב בתוספת כספית.

חבילות ללא הגבלה הן יחסית קונספט חדש בעולם התעופה, חלק מהחברות התעופה כבר מציעות מנוי דומה של אפשרות למספר טיסות בשנה אבל עניין היעדר ההגבלה על כמות הטיסות הוא יחסית רעיון חדש.

וויז אייר היא חברת טיסות לואו קוסט פופולארית שלאחרונה חוותה ירידה ברווחים ומתמודדת גם עם ריבוי לקוחות שמביעים חוסר שביעות הרצון מהחברה. מנכ”ל החברה, ג’וזף וארדי אמר ל-CNBC ביום פרסום תוצאות הרבעון הראשון שלה שמגבלות ההיצע משפיעות על התחזית שלה לטווח הקצר בעוד הלחצים האינפלציוניים מכבידים על הביקוש של הצרכנים.

חברת התעופה כבר מפעילה טיסות לאיים המלדיביים, קהיר ודובאי, איחוד האמירויות הערביות, והודיעה בעבר כי היא בוחנת קווים חדשים מאירופה להודו.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן