חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רשות המיסים: 2,000 נזקים ישירים לרכוש בעקבות מתקפת הטילים מאיראן

מנתונים שהתקבלו מרשות המיסים עולה כי היקף הנזקים ממתקפת הטילים האיראנית הסתכמו ב-2,000 פגיעות לבתים, לרכבים ועוד באתרים שבהם היו נפילות • צוותי קרן הפיצויים טרם העריכו את ההיקף הכספי של כלל הנזקים בליל מתקפת הטילים הבליסטיים, בינתיים מי שביתו נמצא לא ראוי למגורים קיבל מגורים חלופיים

טילים בליסטיים, על רקע דגל איראן | צילום: שאטרסטוק

היקף הנזק הישיר לרכוש בליל המתקפה האיראנית מתבררים: בעקבות התקפת הטילים הבליסטיים מאיראן, נגרמו לא מעט נזקים לרכוש וברשות המיסים מסרו לערוץ הכלכלה כי נכון להיום הנזק שהסתכם מהתקפת הטילים מוערך ב-2,000 פגיעות לרכוש באתרים שבהם היו נפילות, הפגיעות כוללות נזקים למבנים, לרכבים ולתכולה בדרגות חומרה שונות. כרגע אין עדיין הערכה לגבי היקף הפיצוי הכספי שיקבל כל מי שנגרם נזק לרכושו.

עוד בערב התקפת הטילים מרשות המיסים נמסר כי צוותים של קרן הפיצויים ממס רכוש הכוללים גם שמאים ומהנדסים הגיעו לאתרים בהם נגרמו הנזקים. “הצוותים נתנו מענה ראשוני לניזוקים ובכלל זה הסדרת מגורים חלופיים למי שביתו אינו ראוי למגורים”, נמסר. כעת, בעלי הרכוש האזרחי שנפגע ממתינים לפיצוי הכספי מהמדינה.

עד כה הוגשו לא מעט תביעות לרשות המיסים על נזקים לרכוש שנגרמו בצפון מאז תחילת המלחמה בעקבות הירי מחיזבאללה. בהערכה כללית, רשות המיסים מסרה כי עלות הפיצוי על הנזק הישיר שנגרם לבעלי הרכוש האזרחי בצפון עומדת על כמיליארד שקל והיא כוללת בין היתר את הנזקים למבנים, רכבים, חקלאות. כרגע מדובר רק בנתונים של תביעות שכבר הוגשו על ידי אזרחים על נזקים ישירים, הערכה היא כי עם חזרתם של התושבים לבתיהם יוגשו עוד תביעות נוספות רבות.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן