חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שבועיים של תהילה: טראמפ כבר לא חלק מרשימת עשירי העולם

מניית DJT של טראמפ נפלה ביותר מ-50% וגררה עבורו הפסדים של 3.5 מיליארד דולר בתוך שבועיים • בשיאו, השווי הנקי של טראמפ הגיע ל-6.5 מיליארד דולר

דונלד טראמפ | צילום: שאטרסטוק

זה לא לקח הרבה זמן: המשקיעים כבר הפסידו 4 מיליארד דולר על מניות של Trump Media & Technology Group (DJT) – כאשר דונלד טראמפ עצמו סופג את רוב ההפסדים.

לאחר השקת המניה, דונלד טראמפ שמחזיק ב-58% מהחברה, הגיע לשווי הנקי של ל-6.4 מיליארד דולר (9.8 מיליארד דולר), שדירג אותו בסביבות ה-430 במדד המיליארדרים של בלומברג של ‘500 האנשים העשירים בעולם’.

אולם, שווי השוק של חברת המדיה (DJT) של טראמפ מחקה חצי מהשווי בתוך שבועיים. בשל כך, נשיא ארה”ב לשעבר הפסיד על הנייר 3.5 מיליארד דולר, ונדחק החוצה מרשימת 500 עשירי העולם.

חברת המדיה של טראמפ | צילום: שאטרסטוק

מניות חברת האחזקות המפסידות כסף צנחו ב-43% מהרמה הגבוהה שלהן ב-27 במרץ, ומחקה עושר של 3.5 מיליארד דולר, כך נכתב בניתוח של Investor’s Business Daily של נתונים מ-S&P Global Market Intelligence ו-MarketSurge.

רק ביום שני צנחו מניית Trump Media & Technology ב-8.4%. וזו לא רק נפילה מהשיאים המטורפים שהמניה החדשה הגיעה בעלייה הקצרה מרגע כניסתה, מניית Trump Media & Technology Group ירדה גם היא ב-25.6% מביום השקתה ב-25 במרץ. 

כזכור, מניית חברת המדיה של דונלד טראמפ זינקה מעל 50% ביום המסחר הראשון בנאסד”ק, והעלו את ערך האחזקות הגדולות של טראמפ בחברה. ערך המנייה זינק ביום המסחר הראשון של טראמפ מדיה אנד טכנולוג’י גרופ (TMTG) לאחר המיזוג עם חברת ספאק (SPAC)

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה