חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שירותי הסטרימינג של דיסני בארה”ב מתייקרים

שירותי דיסני שוב מתייקרים: החברה הודיעה אתמול כי החל מאוקטובר מחירי המנוי לדיסני+, הולו ו-ESPN+ יזנקו • במקביל, היום חברת המדיה פרסמה את דוחותיה והציגה לראשונה רווח משירותי הסטרימינג אך הציגה ירידה ברווח התפעולי והאשימה את הביקוש הצרכני המשתנה

דיסני פלוס | צילום: שאטרסטוק

אתמול (שלישי) הודיעה חברת המדיה דיסני על עליות מחירים בשירות +Disney, ESPN+ ו-Hulu. זה מגיע בשל התמודדותן של חברות סטרימינג עם התנהגות צרכנית משתנה במהירות, העלויות, תנועת עובדים מתחדשת בהוליווד ורגולציה מתגברת.

נטפליקס נותרה המובילה בעסקי הסטרימינג – והמתחרה היחידה הרווחית באופן עקבי בזמן שכולן מאבדות הכנסות. דיסני היא הקרובה ביותר להיות מתחרה של ענקית הסטרימינג אך ברבעון הראשון היא בקושי הראתה רווחים. 

שירות דיסני פלוס | צילום: שאטרסטוק

החל מה-17 באוקטובר, המנויים בארה”ב לדיסני+ יצטרכו לשלם 2 דולר נוספים לחודש עבור התוכניות שלה: מנוי דיסני+ עם פרסומות יעלה 9.99 דולר, לעומת המחיר הקודם של 7.99 דולר. התוכנית ללא פרסומות שלה תעלה 15.99, לעומת המחיר הקודם של 13.99 דולר. 

שירות המנוי של Hulu עם פרסומות יגדל גם הוא ל-9.99 דולר לחודש, לעומת המחיר הקודם של 7.99 דולר והתוכנית שלה ללא פרסומות תעלה בדולר אחד ל-18.99 דולר. שירות הספורט בבעלות דיסני ESPN+, יעלה גם הוא בדולר אחד ל-11.99 דולר לחודש. 

החברה אמרה שהיא תוסיף גם תכונות חדשות לדיסני+, יחד עם העלאות המחירים: לקראת הבחירות לנשיאות 2024, לכל מנויי דיסני+ תהיה גישה ל-ABC News Live ולרשימת השמעה רציפה של תוכן המיועדת לילדים בגילאי הגן.

וולט דיסני | צילום: שאטרסטוק

במקביל, דיסני פרסמה היום (רביעי) את דוחותיה לרבעון השלישי של השנה והציגה לראשונה רווח משירותי הסטרימינג שלה. אולם, למרות הרווח הרבעוני מעסקי הסטרימינג, יחידת החוויות של החברה, הציגה ירידה ברווח התפעולי, דיסני בתגובה לנתונים האשימה את “התמתנות הביקוש של הצרכנים” בירידה.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן